کد خبر : 57344
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

از نزدیک با چالش های وزارت آموزش و پرورش آشنا هستم

از نزدیک با چالش های وزارت آموزش و پرورش آشنا هستم

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس: کاظمی: با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب مسیر حرفه‌ای هم به عنوان یک معلم را از مدارس نقاط صفر مرزی آغاز کردم. علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: چالش‌های مزمن در آموزش و پرورش به فرد یا گروه خاصی تعلق ندارد و یک دغدغه ملی است. کاظمی

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس:

کاظمی: با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب مسیر حرفه‌ای هم به عنوان یک معلم را از مدارس نقاط صفر مرزی آغاز کردم.


علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: چالش‌های مزمن در آموزش و پرورش به فرد یا گروه خاصی تعلق ندارد و یک دغدغه ملی است.

کاظمی افزود: به عنوان یک معلم از مدارس بایر در نقاط صفر مرزی مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کردم و از معلمی تا سرپرستی آموزش و پرورش را به عهده دارم و با مشکلات این حوزه آشنا هستم .

وی در ادامه بیان کرد: وزرای آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تا کنون برای بهبود اوضاع آموزش و پرورش زحمت کشیده‌اند و به خوبی می‌دانم برای حل مشکلات آموزش و پرورش تلاش‌های بسیاری کرده‌اند اما چالش‌های مزمن در آموزش و پرورش همچنان بر دوش ما سنگینی می‌کند که به فرد یا گروه خاصی تعلق ندارد و یک دغدغه ملی است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: در تعالیم دینی تعلیم و تربیت ابزاری برای کمال انسان شناخته شده است، همچنین توسعه پایدار و امنیت پایدار این واقعیت روشن می‌کند که آموزش و پرورش تصویرساز افق‌های آینده است.

او ادامه داد: با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب مسیر حرفه‌ای هم به عنوان یک معلم را از مدارس نقاط صفر مرزی آغاز کردم و در تمامی سطوح مدیریتی آموزش و پرورش با سرپرستی وزارت آموزش و پرورش فرصت خدمت داشتم و از نزدیک با چالش‌ها و فرصت‌های آموزش و پرورش کشور آشنا هستم.

وی افزود: خدا را شاکرم که امروز به عنوان یک معلم در محضر نمایندگان مجلس هستم تا برنامه‌های دولت چهاردهم در خصوص وزارت آموزش و پرورش را ارائه دهند و نقطه نظرات خود را به عنوان گزینه پیشنهادی این وزارتخانه بیان کنم. 

او همچنین بیان داشت: در محضر نمایندگان مجلس با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب مسیر حرفه‌ای هم به عنوان یک معلم را از مدارس نقاط صفر مرزی آغاز کردم و در تمامی سطوح مدیریتی آموزش و پرورش با سرپرستی وزارت آموزش و پرورش فرصت خدمت داشتم و از نزدیک با چالش‌ها و فرصت‌های آموزش و پرورش کشور آشنا هستم. به مدد این تجربه طولانی مشکلات بزرگ و کوچک آموزش و پرورش را با تمام وجود درک کرده‌ام.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn