بازگشت «کیت‌ کت» با ظاهری جذاب + عکس

کیت‌کت با ظاهری تازه و جذاب بازگشته و این بار به شکلی بسیار حرفه‌ای و متفاوت.

بازگشت «کیت‌ کت» با ظاهری جذاب + عکس


برند مشهور شکلات با همکاری شرکت نیویورکی استرلینگ براندز، به منظور حفظ جذابیت نوستالژیک و در عین حال افزودن جلوه‌ای مدرن به محصول خود، لوگوی خود را برای بازار آمریکا دستخوش تغییراتی کرده است.

لوگوی جدید با طراحی تمیزتر و احساسی از گذشته، نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. لبه‌های تیزتر و سایه‌های ضخیم‌تر، جلوه‌ای تازه و در عین حال آشنا به لوگو بخشیده‌اند که باعث می‌شود در قفسه‌ها بیشتر به چشم بیاید. ناگفته نماند تغییرات جزیی در لوگوی برندهای قدیمی اتفاقی بزرگ است و تاثیرات چشمگیری بر برندینگ و بازاریابی دارد.

با جایگزینی حلقه سفید باریک‌تر به جای نوار ضخیم قبلی، توجه به نام کیت‌کت افزایش یافته است. این تغییرات به طراحی کلی، ظاهر متقارن‌تری بخشیده است. همچنین، حروف نزدیک‌تر به هم قرار گرفته‌اند تا انسجام بیشتری در لوگو ایجاد شود.

بر اساس گفته‌های استرلینگ براندز، این تغییرات با هدف “جشن گرفتن طعم ترد و خامه‌ای کیت‌ کت و فعال کردن برند با انرژی مثبت و پویا‌ی این برند” انجام شده است.

شایان ذکر است که این تغییرات لوگو منحصر به بازار امریکا است، جایی که طراحی قبلی بسیار شبیه به نسخه جدید بود. اما طرفداران این شکلات در اروپا همچنان همان لوگوی قدیمی و شناخته‌شده با نشان قرمز در انتهای حرف ‘a’ را خواهند دید.

 





منبع:+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn