کد خبر : 58241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

دیدار استقلال VAR ندارد اما پرسپولیس دارد …

دیدار استقلال VAR ندارد اما پرسپولیس دارد …

بازدید:۳۲۷ یکی دیگر از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر نیز با VAR انجام می‌شود اما این دیدار مسابقه حساس استقلال و ملوان نیست. به گزارش صد آنلاین، در حالی که نتیجه دیدار قبل استقلال صددرصد متأثر از وجود سیستم VAR بود حالا بازی دومش بدون این تجهیزات برگزار می‌شود. محسن حکیم مدیر پروژه VAR درباره دستگاه‌های

دیدار استقلال VAR ندارد اما پرسپولیس دارد ...

بازدید:۳۲۷

یکی دیگر از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر نیز با VAR انجام می‌شود اما این دیدار مسابقه حساس استقلال و ملوان نیست.

به گزارش صد آنلاین، در حالی که نتیجه دیدار قبل استقلال صددرصد متأثر از وجود سیستم VAR بود حالا بازی دومش بدون این تجهیزات برگزار می‌شود.


محسن حکیم مدیر پروژه VAR درباره دستگاه‌های VAR که در دو بازی پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان و شمس آذر- استقلال مورد استفاده قرار گرفت، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تصاویر اتاق VAR و همچنین داوری  از طریق اتاق مربوطه به بخش کارگردانی صدا و سیما ارسال شده است.

وی افزود: بنابراین تقاضا از همکاران محترم در صدا و سیما و به ویژه کارگردان محترم مسابقات لیگ برتر که با تکنولوژی کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود این است که صحنه بررسی مربوط به مواقع مشکوک را از طریق خروجی فینال روی آنتن ببرند که باعث آگاهی مخاطب از اتفاق رخ داده و تصمیم اخذ شده شود.

مدیر پروژه VAR در ادامه خبر داد: دیدار دو تیم آلومینیوم و نساجی  در ورزشگاه امام خمینی با سیستم VAR برگزار می‌شود.  بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، که روز پنجشنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام نیز با VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) برگزار خواهد شد.

با این توضیحات قطعا دیدار استقلال و ملوان بدون VAR برگزار خواهد شد.

خبر ورزشی

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn