کد خبر : 58306
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

چرا پرواز چابهار – تهران لغو شد؟

چرا پرواز چابهار – تهران لغو شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت نامناسب جوی به دلیل توفان و بروز گرد و غبار منجر به لغو پرواز چابهار – زاهدان – تهران شد. مهدی خسروی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پرواز ایران ایر شماره IR۳۸۳ مسیر چابهار به زاهدان و چابهار به تهران لغو شد.وی افزود:


به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت نامناسب جوی به دلیل توفان و بروز گرد و غبار منجر به لغو پرواز چابهار – زاهدان – تهران شد.

مهدی خسروی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پرواز ایران ایر شماره IR۳۸۳ مسیر چابهار به زاهدان و چابهار به تهران لغو شد.
وی افزود: این پرواز به علت بدی هوای زاهدان باطل اعلام شد.

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در اطلاعیه اعلام کرد: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری استان و کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های هفت شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز یکشنبه از ساعت ۶ صبح آغاز و با سه ساعت تعجیل راس ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد.

براساس این گزارش کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn