کد خبر : 58312
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

آغاز فروش فوق العاده نه چندان دلچسب وانت آریسان از 28 مرداد

آغاز فروش فوق العاده نه چندان دلچسب وانت آریسان از 28 مرداد

شایانیوز- به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنند گان واقعی طرح فروش فوری خودروی وانت آریسان 2 دوگانه سوز ، مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با موعد تحویل حداکثر 30 روزه را با شرایط

شایانیوز- به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنند گان واقعی طرح فروش فوری خودروی وانت آریسان 2 دوگانه سوز ، مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با موعد تحویل حداکثر 30 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید: 

شرایط فروش:

اریسان

این طرح از سـاعت11 صـبح روز سـه شـنبه مورخ 1403/05/30 آغاز و تا روز دوشـنبه مورخ 1403/06/05 و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. 

قیمت بازار وانت آریسان دوگانه سوز 

قیمت این خودرو در بازار آزاد امروز 427/000/000 میلیون تومان است. شرکت خودرو ساز ایران خودرو در صورتی این طرح فروش فوق العاده را مطرح کرده است که فرق میان قیمت بازار و کارخانه  تنها 9/000/000 میلیون تومان است.

سوال اینجاست که آیا به صرفه است در حال که متقاضی میتواند خودرو را در بازار آزاد با فرق 9 میلیون تومان و تحویل فوری خریداری کند به سمت طرح فروش فوق العاده ای برود که تفاوت ناچیزی با بازار آزاد دارد البته 30 روز هم صبر کند و بعد خودرو را تحویل بگیرد؟

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn