کد خبر : 58325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

ستاره‌های هالیوود در کنار دنیل کریگ در چاقوکشی 3

ستاره‌های هالیوود در کنار دنیل کریگ در چاقوکشی 3

به گزارش بازیگر 360 ، پس از دو ماه فیلمبرداری، مراحل تولید فیلم بسیار مورد انتظار “چاقوکشی 3” با عنوان اصلی “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” به پایان رسید. فیلمبرداری “چاقوکشی 3” به پایان رسید؛ دنیل کریگ دوباره نقش کارآگاه بلانک را بازی می‌کند در این فیلم که دنباله‌ای بر موفقیت‌های دو

به گزارش بازیگر 360 ، پس از دو ماه فیلمبرداری، مراحل تولید فیلم بسیار مورد انتظار “چاقوکشی 3” با عنوان اصلی “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” به پایان رسید.

فیلمبرداری “چاقوکشی 3” به پایان رسید؛ دنیل کریگ دوباره نقش کارآگاه بلانک را بازی می‌کند

در این فیلم که دنباله‌ای بر موفقیت‌های دو قسمت قبلی است، دنیل کریگ بار دیگر در نقش کارآگاه محبوب بنویت بلانک ظاهر می‌شود تا معمای جدیدی را حل کند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی از اوایل ژوئن ۲۰۲۴ در لندن آغاز شد و زیر نظر کارگردان و نویسنده توانا، ریان جانسن، به انجام رسید. جانسن که با قسمت‌های قبلی این مجموعه به شهرت رسیده است، بار دیگر با نگارش فیلمنامه‌ای جذاب و کارگردانی ماهرانه، مخاطبان را به دنیای پر رمز و راز چاقوکشی‌ها خواهد برد.

ستاره‌هایی در کنار هم

علاوه بر دنیل کریگ، جمعی از بازیگران مطرح هالیوود نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. از جمله این بازیگران می‌توان به جاش برولین، توماس هیدن چرچ، گلن کلوز، میلا کونیس، داریل مک‌کورمک، جاش اوکانر، جرمی رنر و اندرو اسکات اشاره کرد. حضور این بازیگران باسابقه، نوید بخش یک اثر سینمایی پر ستاره و هیجان‌انگیز است.

رازآلود و جذاب

جزئیات داستان “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما می‌توان انتظار داشت که همانند قسمت‌های قبلی، شاهد یک معمای پیچیده و جذاب باشیم که مخاطبان را تا آخرین لحظه درگیر خود کند.

تاریخ اکران

فیلم “چاقوکشی 3” قرار است در سال ۲۰۲۵ از طریق پلتفرم نتفلیکس در اختیار مخاطبان قرار گیرد. با توجه به موفقیت‌های دو قسمت قبلی و استقبال گسترده از این مجموعه، انتظار می‌رود که قسمت سوم نیز با استقبال فراوانی روبرو شود.

جمع‌بندی

با پایان یافتن فیلمبرداری “چاقوکشی 3″، طرفداران این مجموعه پرطرفدار می‌توانند با اطمینان منتظر اکران این فیلم باشند. حضور دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنویت بلانک به همراه بازیگران مطرح و کارگردانی توانای ریان جانسن، نویدبخش یک اثر سینمایی جذاب و پر از تعلیق است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn