کد خبر : 58432
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

بابا پنجعلی پایتخت در نقش یک اینفلوئنسر! سریال جدید در راه است

بابا پنجعلی پایتخت در نقش یک اینفلوئنسر! سریال جدید در راه است

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-04-15 04:53:21Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comþþÿ)ÿ8YÞþ به گزارش بازیگر 360 ، سریال جدید تلویزیونی «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی رامین موسوی، این روزها در حال تصویربرداری است. این سریال ملودرام اجتماعی که به موضوعات مختلفی از جمله پدیده اینفلوئنسری می‌پردازد، با حضور

به گزارش بازیگر 360 ، سریال جدید تلویزیونی «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی رامین موسوی، این روزها در حال تصویربرداری است. این سریال ملودرام اجتماعی که به موضوعات مختلفی از جمله پدیده اینفلوئنسری می‌پردازد، با حضور بازیگران مطرحی همچون علیرضا خمسه، حمیدرضا پگاه، ثریا قاسمی و ارسلان قاسمی در حال تولید است.

علیرضا خمسه در نقش یک اینفلوئنسر! سریال جدید «عفیف» به دنیای مجازی می‌رود

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، نیز از پشت صحنه این سریال بازدید کرد و بر اهمیت پرداختن به موضوعات روز جامعه در آثار نمایشی تاکید کرد.

محمود معظمی، کارگردان سریال، با سابقه‌ای در ساخت سریال‌های ملودرام اجتماعی مانند «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «بوی باران»، این بار به سراغ دنیای مجازی و تاثیر آن بر زندگی افراد رفته است.

یکی از نکات جالب توجه این سریال، حضور یکی از مجریان شناخته شده تلویزیون در نقش یک بازیگر است که این روزها در عرصه بازیگری نیز فعال است.

سریال «عفیف» با روایتی جذاب و بازی‌های قوی، به دنبال بررسی ابعاد مختلف پدیده اینفلوئنسری و تاثیر آن بر روابط اجتماعی و خانواده‌ها است.

سریال جدید «عفیف» به دنیای مجازی می‌رود

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn