کد خبر : 59019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

حامد بهداد در نقش تاریخی مهد علیا مادر ناصرالدین شاه

حامد بهداد در نقش تاریخی مهد علیا مادر ناصرالدین شاه

به گزارش بازیگر 360 ، حامد بهداد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در انیمیشن سینمایی “ژولیت و شاه” به جای شخصیت تاریخی مهد علیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، صداپیشگی کرده است. این انیمیشن کمدی-رمانتیک و موزیکال به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر، روایتی طنزآمیز از شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران است. حامد بهداد صدای مهد

به گزارش بازیگر 360 ، حامد بهداد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در انیمیشن سینمایی “ژولیت و شاه” به جای شخصیت تاریخی مهد علیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، صداپیشگی کرده است. این انیمیشن کمدی-رمانتیک و موزیکال به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر، روایتی طنزآمیز از شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران است.

حامد بهداد صدای مهد علیا شد؛ انیمیشن “ژولیت و شاه” به دنیای سینما می‌آید

در این انیمیشن، حامد بهداد علاوه بر صداپیشگی، ترانه مرتبط با شخصیت مهد علیا را نیز اجرا کرده است. این دومین همکاری او با استودیو هورخش محسوب می‌شود. پیش از این، او در انیمیشن “آخرین داستان” به جای شخصیت ضحاک صداپیشگی کرده بود.

داستان “ژولیت و شاه” حول محور جولی، یک بازیگر جوان و تازه‌کار تئاتری می‌چرخد که به دعوت ناصرالدین شاه به ایران می‌آید. اما ماجرا پیچیده‌تر از یک اجرای ساده تئاتری است.

“ژولیت و شاه” با حضور صداپیشگانی چون بهزاد عمرانی (خواننده گروه بمرانی)، امید نعمتی (خواننده گروه پالت) و نصرالله مدقالچی (دوبلور پیشکسوت) به عنوان میرزا حسین‌خان سپهسالار، غنی‌تر شده است.

این انیمیشن سینمایی که توسط آرمان رهگذر تهیه شده است، پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی معتبر همچون فانتازیا ۲۰۲۱ و انسی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn