کد خبر : 59052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

شکست سنگین Borderlands در گیشه؛نسخه دیجیتالی به کمک می‌آید؟

شکست سنگین Borderlands در گیشه؛نسخه دیجیتالی به کمک می‌آید؟

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم اقتباسی از بازی محبوب Borderlands با وجود حضور ستارگانی همچون کیت بلانشت و جیمی لی کرتیس نتوانست در گیشه موفق شود و با شکست تجاری بزرگی مواجه شد. این فیلم با بودجه کلان 145 میلیون دلاری، تنها توانست کمی بیش از 18 میلیون دلار فروش کند. ناکامی بزرگ در

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم اقتباسی از بازی محبوب Borderlands با وجود حضور ستارگانی همچون کیت بلانشت و جیمی لی کرتیس نتوانست در گیشه موفق شود و با شکست تجاری بزرگی مواجه شد. این فیلم با بودجه کلان 145 میلیون دلاری، تنها توانست کمی بیش از 18 میلیون دلار فروش کند.

ناکامی بزرگ در هالیوود؛ Borderlands با بودجه‌ای کلان شکست خورد

در پی این شکست، شرکت لاینزگیت تصمیم گرفت نسخه دیجیتالی فیلم را زودتر از موعد مقرر و در تاریخ 30 آگوست 2024 منتشر کند. این در حالی است که فیلم با نقدهای بسیار منفی منتقدان و تماشاگران مواجه شده و بسیاری از آن به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های سال یاد کرده‌اند.

شکست تجاری Borderlands زنگ خطری برای صنعت سینما و به خصوص اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. بسیاری بر این باورند که دلایل این شکست را می‌توان در فیلمنامه ضعیف، کارگردانی ناموفق و تبلیغات ناکافی جستجو کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn