کد خبر : 59180
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

حامد بهداد در نقش یک زن !

حامد بهداد در نقش یک زن !

به گزارش بازیگر 360 ، حامد بهداد، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، این بار با صدایی ماندگار در دنیای انیمیشن درخشید. او در انیمیشن سینمایی “ژولیت و شاه” به جای شخصیت تاریخی مهدعلیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، صداپیشگی کرده است. این انیمیشن جذاب و شنیدنی که به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی آرمان

به گزارش بازیگر 360 ، حامد بهداد، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، این بار با صدایی ماندگار در دنیای انیمیشن درخشید. او در انیمیشن سینمایی “ژولیت و شاه” به جای شخصیت تاریخی مهدعلیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، صداپیشگی کرده است. این انیمیشن جذاب و شنیدنی که به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر ساخته شده، روایتی طنزآمیز و موزیکال از شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران است.

بهداد علاوه بر صداپیشگی، ترانه زیبای شخصیت مهدعلیا را نیز اجرا کرده و به جذابیت این اثر افزوده است. این دومین همکاری او با استودیو هورخش است و پیش از این در انیمیشن “آخرین داستان” صداپیشگی شخصیت ضحاک را بر عهده داشت.

موزیکال تاریخی با حضور ستارگان موسیقی

“ژولیت و شاه” با موسیقی دلنشین بهنام جلیلیان و ترانه‌های زیبای میثم یوسفی، فضایی شاد و پرانرژی را برای مخاطب فراهم کرده است. همچنین حضور خوانندگان محبوب مانند بهزاد عمرانی (گروه بمرانی) و امید نعمتی (گروه پالت) به عنوان صداپیشه، بر جذابیت این اثر افزوده است.

داستان این انیمیشن درباره جولی، بازیگر جوانی است که به دعوت ناصرالدین شاه برای بازی در نقش ژولیت به ایران می‌آید و درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود. این انیمیشن با روایتی طنزآمیز و موزیکال، به بررسی موضوعاتی همچون فرهنگ و هنر، قدرت و سیاست در ایران قاجار می‌پردازد.

تیمی حرفه‌ای و حضور دوبلورهای پیشکسوت

امین قاضی به عنوان مدیر دوبلاژ و سام استودیو، با گرد هم آوردن گروهی از بهترین صداپیشگان، کیفیت بالای این اثر را تضمین کرده‌اند. نصرالله مدقالچی، دوبلور پیشکسوت، نیز با صداپیشگی نقش میرزا حسین‌خان سپهسالار، به این اثر ارزش افزوده است.

“ژولیت و شاه” در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی همچون فانتازیا ۲۰۲۱ و انسی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ حضور داشته و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn