کد خبر : 59244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

دفتر یادداشت برمی‌گردد! فصل دوم با زوج محبوب عطاران و معجونی

دفتر یادداشت برمی‌گردد! فصل دوم با زوج محبوب عطاران و معجونی

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که با بازی درخشان رضا عطاران و حسن معجونی و داستان جذابش دل بسیاری را برد، قرار است به زودی با فصل دوم به پلتفرم فیلم‌نت بازگردد. دفتر یادداشت ۲ با حضور عطاران و معجونی کلید می‌خورد طبق شنیده‌ها، فیلمبرداری فصل جدید این سریال از زمستان 1404 آغاز

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که با بازی درخشان رضا عطاران و حسن معجونی و داستان جذابش دل بسیاری را برد، قرار است به زودی با فصل دوم به پلتفرم فیلم‌نت بازگردد.

دفتر یادداشت ۲ با حضور عطاران و معجونی کلید می‌خورد

طبق شنیده‌ها، فیلمبرداری فصل جدید این سریال از زمستان 1404 آغاز خواهد شد و در بهار 1405 شاهد پخش آن خواهیم بود. این یعنی خیلی زود می‌توانیم دوباره زوج محبوب عطاران و معجونی را در نقش‌های جدید و هیجان‌انگیز ببینیم.

در فصل اول این سریال بازیگرانی چون سوگل خلیق، مینا ساداتی، آزیتا حاجیان، کاظم سیاحی و الهام پاوه‌نژاد نیز حضور داشتند که هر کدام با بازی درخشان خود به جذابیت سریال افزودند. هنوز مشخص نیست که آیا این بازیگران در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت یا خیر اما بی‌شک سازندگان سریال با انتخاب بازیگران جدید، فصل دوم را نیز به اثری ماندگار تبدیل خواهند کرد.

با توجه به محبوبیت بالای فصل اول، انتظار می‌رود فصل دوم نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. آیا زوج عطاران و معجونی می‌توانند همچنان ما را غافلگیر کنند؟ آیا داستان فصل دوم به اندازه فصل اول جذاب خواهد بود؟ این‌ها سوالاتی است که باید منتظر ماند و پاسخ آن‌ها را در فصل جدید سریال دید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn