کد خبر : 60005
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

(عکس) گرمای طاقت فرسای جان علیرضا عبدالله زاده کارگر پتروشیمی را گرفت

(عکس) گرمای طاقت فرسای جان علیرضا عبدالله زاده کارگر پتروشیمی را گرفت

امروز سه شنبه سی ام مرداد ۱۴۰۳ در سایه شرایط نامناسب کار، یک کارگر شاغل با نام علیرضا عبدالله زاده در پتروشیمی خوزستان درحین کار بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست داد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا، با اشاره به اینکه طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، رطوبت این منطقه

امروز سه شنبه سی ام مرداد ۱۴۰۳ در سایه شرایط نامناسب کار، یک کارگر شاغل با نام علیرضا عبدالله زاده در پتروشیمی خوزستان درحین کار بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا، با اشاره به اینکه طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، رطوبت این منطقه صبح امروز بالای ۹۰ درصد اعلام شده بود، آمده است، کارگر مذکور که دچار تشنج شده بود قبل از انتقال به بهداری جان خود را از دست داد.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز با تایید این خبر اظهار کرد: این کارگر قبل از اعزام به درمانگاه در محل کار علائم حیاتی خود را از دست داده بود.

8012814_970

کار در منطقه‌ای که دمای آن در روزهای گرم تابستان به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد به یکی از معضلات کارگران مناطق نفت خیز تبدیل شده است. از سوی دیگر هوای آلوده مجتمع‌های بزرگ پتروشیمی تنفس را برای کارگران دشوارتر می‌کند.

اقدامات حفاظتی مانند کاهش ساعات کاری، افزایش زمان استراحت، استفاده از تجهیزات مناسب و دسترسی به آب و سایه ضروری هستند. در مواردی که کار در چنین شرایطی اجتناب‌ناپذیر است، این تدابیر برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان اهمیت ویژه‌ای دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn