کد خبر : 60258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور با بهترین تعرفه‌ ها در اُدلار شاپ

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور با بهترین تعرفه‌ ها در اُدلار شاپ

یک رادیاتور باکیفیت باید علاوه‌بر دوام و طول عمر‌ و تامین جنبه‌های زیبایی، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. و هزینه‌های جاری خرید، تعمیرات و نگه‌داری آن را به حداقل برساند. رادیاتور ایران رادیاتور انتخابی ایده‌آل برای داشتن یک سیستم گرمایشی کارآمد و اقتصادی است. آنچه در خرید این محصول گرمایشی مورد توجه قرار می‌گیرد،

یک رادیاتور باکیفیت باید علاوه‌بر دوام و طول عمر‌ و تامین جنبه‌های زیبایی، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. و هزینه‌های جاری خرید، تعمیرات و نگه‌داری آن را به حداقل برساند. رادیاتور ایران رادیاتور انتخابی ایده‌آل برای داشتن یک سیستم گرمایشی کارآمد و اقتصادی است. آنچه در خرید این محصول گرمایشی مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت رادیاتور ایران رادیاتور است. قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و درنهایت خرید از یک مرجع معتبر می‌تواند هزینه‌های جاری در خرید شما را به حداقل برساند. با ما همراه باشید تا راجع‌به قیمت این رادیاتور در ادلارشاپ صحبت کنیم.

انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور و قیمت آن‌ها

گروه صنعتی ایران رادیاتور محصولات متنوعی دارد که در بین آن‌ها انواع رادیاتور به‌دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، بیشتر از رادیاتورهای سایر برندها مورد توجه قرار می‌گیرد. اگرچه قیمت محصولات ایران رادیاتور به‌صورت کلی مناسب‌تر از سایر برندها است، اما اگر قصد خرید رادیاتور را دارید، باید با انواع این محصول از برند ایران رادیاتور آشنا شده و قیمت هریک را به‌صورت مجزا بررسی کنید.

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور باتوجه‌به نوع، جنس، مدل، سایز و ابعاد آن متفاوت است و هنگام خرید باید به مدل‌های مختلف رادیاتورهای این برند و سایزبندی آن‌ها در ادلار شاپ توجه کنید. در حالت کلی، رادیاتورهای ایران رادیاتور در دو دسته رادیاتور پره‌ای و پنلی جای می‌گیرند که در ادامه ضمن معرفی هریک از این تجهیزات گرمایشی، قیمت آن‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور

قیمت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور از جنس فولادند و با پوششی از رنگ کوره‌ای پوشانده می‌شوند. این رادیاتورها با وجود وزن سبک، مقاومت بالایی در برابر ضربه، خوردگی، زنگ‌زدگی و سایر آسیب‌های محیطی دارند. طراحی رادیاتور پنلی در ابعاد و اندازه‌های مختلف، امکان استفاده از این تجهیزات در محیط‌های کوچک را نیز فراهم ساخته است. کیفیت رادیاتورهای پنلی این برند بسیار عالی است و راندمان بالایی در طولانی مدت ارائه می‌دهد.

در حالت کلی، قیمت رادیاتور ایران رادیاتور مدل پنلی نسبت‌به سایر مدل‌ها کمی گران‌تر است؛ اما در نوع خود قیمت مناسبی دارد. رادیاتورهای پنلی این برند، خود در دو نوع دوبل و تک لایه تولید می‌شوند؛ درنتیجه، قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. رادیاتور پنلی دوبل به‌دلیل استفاده از دو صفحه فلزی، از مدل تک لایه آن که دارای یک صفحه فلزی است قیمت بالاتری دارد.

رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف، ازجمله مدل ترمو، ماکسی و کال تولید می‌شوند. رادیاتور پنلی ترمو دارای ظاهر کلاسیک و سنتی است و مدل کال ظاهری مدرن و زیبا دارد. رادیاتور پنلی ماکسی نیز نسبت‌به سایر رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور ضخامت بیشتری دارد و راندمان حرارتی بالاتری ارائه می‌دهد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت رادیاتور ایران رادیاتور مدل پنلی، رنگ آن است. به‌عنوان مثال، رادیاتور پنلی ماکسی سفید از مدل طلایی آن ارزان‌تر است. تمامی رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور در کنار قیمت مناسب، دارای گارانتی تضمین کیفیت هستند. قیمت پایه این محصولات معمولا از ۲ میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور نوع پره ای

رادیاتورهای پره‌ای ایران رادیاتور از جنس آلومینیوم هستند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. این تجهیزات با رنگ کوره‌ای پوشش داده می‌شوند تا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت مقاوم شوند. رادیاتورهای پره‌ای در دو نوع عمودی و افقی تولید می‌شوند که مدل افقی آن برای دیوارهای کوتاه و مدل عمودی برای دیوارهای بلند کاربرد دارد. رادیاتورهای پره‌ای ایران رادیاتور در مدل‌های سولار، ترموکاور، ماکسی، کال، فایر و غیره وجود دارند و قیمت هریک از آن‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و براساس طراحی و اندازه آن مشخص می‌شود.

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور از نوع پره‌ای، براساس مدل و اندازه آن متفاوت است؛ اما در حالت کلی، قیمت این رادیاتورها در ادلارشاپ ارزان‌تر است. این رادیاتورها امکان نصب در محیط‌های مرطوب را نیز فراهم ساخته‌اند و حرارت مناسبی را در محیط منتشر می‌کنند.

راهنمای خرید رادیاتور ایران رادیاتور

راهنمای خرید رادیاتور ایران رادیاتور

اگرچه قیمت به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم در خرید رادیاتور مطرح می‌شود و خرید این تجهیزات گرمایشی با قیمت ارزان یک خرید اقتصادی را برای شما رقم می‌زند، اما باید در کنار قیمت رادیاتور ایران رادیاتور، به هزینه‌های نگه‌داری آن و میزان مصرف انرژی نیز توجه داشته باشید. برای این‌که بتوانید گرمایش خانه خود را به‌خوبی تامین کرده و ضمن گرم شدن سریع خانه یا محل کار در هزینه‌های انرژی‌ صرفه‌جویی کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید.

اگر هنگام خرید رادیاتور صرفا به برند، مدل و قیمت آن توجه کنید، به انتخاب مناسبی نخواهید رسید. هر فضا و اتاق براساس متراژ، به نوع خاصی از رادیاتور نیاز دارد؛ حتی نوع طراحی دکوراسیون داخلی شما نیز در انتخاب رادیاتور مناسب نقش دارد. به‌عنوان مثال، رادیاتور پنلی ایران رادیاتور مدل ترمو با ظاهر کلاسیک با دکورهای مدرن همخوانی ندارد. برای اطلاع از قیمت رادیاتور ایران رادیاتور و خرید ارزان و اقتصادی، باید مرجعی را انتخاب کنید که ضمن ارائه مدل‌های مختلف این تجهیزات گرمایشی، راهنمای خرید آن را ارائه دهد.

رادیاتور ایران رادیاتور از کجا بخرم؟

شما می‌توانید برای خرید رادیاتور ایران رادیاتور، به سایت «ادلار شاپ» مراجعه کنید. اگرچه گروه صنعتی ایران رادیاتور محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند، اما به‌دلیل امکان تقلب در عرضه محصولات این برند توسط فروشندگان مختلف، بهتر است که در انتخاب مرجع خرید توجه بیشتری داشته باشید. ادلار شاپ یک پخش‌کننده مطمئن با ۳۰ سال سابقه درخشان در این حوزه است و تمامی محصولات خود را ضمن تضمین کیفیت و اورجینال بودن، با گارانتی دوساله معتبر عرضه می‌کند. مزایای رقابتی قیمت رادیاتور ایران رادیاتور در اُدلارشاپ، کیفیت بالای محصولات گرمایشی، پشتیبانی حرفه‌ای و خدمات پس از فروش این نمایندگی آن را به بهترین انتخاب برای خرید رادیاتور تبدیل کرده است.

توجه: جهت دیدن محصولات ایران رادیاتور در سایت اُدلار شاپ کلیک کنید!

رادیاتور ایران رادیاتور از کجا بخرم

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به خرید رادیاتور ایران رادیاتور از ادلار شاپ صحبت کردیم و ضمن معرفی پرفروش‌ترین رادیاتورهای برند ایران رادیاتور، فاکتورهای موثر بر قیمت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آید که رادیاتور ایران رادیاتور از کجا بخرم؟ اگر خرید این تجهیزات گرمایشی با کیفیت عالی، مدل و اندازه مناسب و درنهایت قیمت خوب برای شما نیز به یک چالش تبدیل شده است، می‌توانید به سایت ادلار شاپ مراجعه کنید. کیفیت و قیمت رادیاتور ایران رادیاتور در این سایت پخش‌کننده، یک خرید اقتصادی و مطمئن را برای شما رقم می‌زند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn