کد خبر : 60317
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

حسین خان بیک، ستاره ماندگار تئاتر و سینما، درگذشت

حسین خان بیک، ستاره ماندگار تئاتر و سینما، درگذشت

به گزارش بازیگر 360 ، حسین خان بیک، بازیگر و کارگردان تئاتری که به دلیل عشق و علاقه‌اش به این هنر، لقب «آچار فرانسه تئاتر» را به خود اختصاص داده بود، در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. این هنرمند پیشکسوت که در سال‌های اخیر با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کرد،

به گزارش بازیگر 360 ، حسین خان بیک، بازیگر و کارگردان تئاتری که به دلیل عشق و علاقه‌اش به این هنر، لقب «آچار فرانسه تئاتر» را به خود اختصاص داده بود، در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. این هنرمند پیشکسوت که در سال‌های اخیر با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کرد، پس از سال‌ها فعالیت مستمر در عرصه هنرهای نمایشی، صبح روز شنبه ۱۸ مرداد درگذشت.

خان بیک که از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون نیز بود، با نقش‌آفرینی در آثار ماندگاری همچون «مختارنامه» و «روزی روزگاری» در دل مخاطبان جای گرفت. او در طول دوران فعالیت هنری خود، در بیش از ۸۰ فیلم و سریال ایفای نقش کرد.

بیماری آلزایمر، این هنرمند بزرگ را از سال ۹۲ درگیر خود کرده بود و در سال‌های اخیر، او را خانه‌نشین کرده بود. کوروش سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، چندی پیش با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، از بیماری حسین خان بیک خبر داده بود.

هنوز زمان و مکان برگزاری مراسم خاکسپاری این هنرمند بزرگ اعلام نشده است. جامعه هنری کشور با انتشار پیام‌های تسلیت، درگذشت این هنرمند ارزشمند را تسلیت گفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn