کد خبر : 60688
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

سیامک انصاری مجری مسابقه هیجان‌انگیز «بازمانده» شد

سیامک انصاری مجری مسابقه هیجان‌انگیز «بازمانده» شد

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای علاقه‌مندان به برنامه‌های رقابتی! سیامک انصاری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، به عنوان مجری مسابقه پرطرفدار و هیجان‌انگیز «بازمانده» انتخاب شد. این مسابقه که نسخه ایرانی از برنامه جهانی «survivor» است، قرار است اواسط مهر ماه مقابل دوربین برود. آغاز ضبط بزرگترین مسابقه تلویزیونی جهان در ایران

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای علاقه‌مندان به برنامه‌های رقابتی! سیامک انصاری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، به عنوان مجری مسابقه پرطرفدار و هیجان‌انگیز «بازمانده» انتخاب شد. این مسابقه که نسخه ایرانی از برنامه جهانی «survivor» است، قرار است اواسط مهر ماه مقابل دوربین برود.

آغاز ضبط بزرگترین مسابقه تلویزیونی جهان در ایران

در این مسابقه، دو تیم از سلبریتی‌ها و داوطلبان در شرایط سخت و چالش‌برانگیز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. «بازمانده» که به عنوان بزرگترین و پرطرفدارترین مسابقه تلویزیونی در جهان شناخته می‌شود، هر ساله در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود و حالا نسخه ایرانی آن نیز با حضور چهره‌های شناخته شده و تیم حرفه‌ای تولید به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش خواهد شد.

سعید طالبی به عنوان طراح، نویسنده و تهیه‌کننده این پروژه بزرگ، جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور و مدیر پروژه، و افشین اربابی به عنوان کارگردان تلویزیونی، از جمله عوامل اصلی این مسابقه هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn