کد خبر : 60753
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

باید با بهترین نسخه مقابل تراکتور بازی کنیم

باید با بهترین نسخه مقابل تراکتور بازی کنیم

به گزارش روزپلاس، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: متوجه هستیم که فردا یک بازی مهم را پیش‌رو داریم. دومین بازی لیگ است و مشغول شروع مسابقات هستیم. مطمئناً دوست داریم در بازی فردا مقابل تراکتور برنده باشیم. متوجه این موضوع هستیم

گاریدو: باید با بهترین نسخه مقابل تراکتور بازی کنیم

به گزارش روزپلاس، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: متوجه هستیم که فردا یک بازی مهم را پیش‌رو داریم. دومین بازی لیگ است و مشغول شروع مسابقات هستیم. مطمئناً دوست داریم در بازی فردا مقابل تراکتور برنده باشیم. متوجه این موضوع هستیم که در شروع فصل نیازمند کسب امتیازات بیشتر هستیم تا انتهای فصل خوب پیش برویم.

وی افزود: در صورتی که فوتبال خوبی ارائه بدهیم، فکر می‌کنم در ابتدای فصل می‌توانیم امتیازات مدنظر را جمع‌آوری کنیم. می‌دانیم که بازی پیش روی ما مقابل یک حریف مهم است و باید با بهترین نسخه خودمان فوتبال بازی کنیم. در زمین خوب کار و رقابت کنیم. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که در مسابقات فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. ما هم تمام توان را در زمین می‌گذاریم و تمام کارهای که نیاز را انجام می‌دهیم تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

منبع

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn