کد خبر : 60818
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

عروس مسن 82 ساله د رماه عسل، به طرز مشکوکی جان باخت!

عروس مسن 82 ساله د رماه عسل، به طرز مشکوکی جان باخت!

” رینالدو ” در سن 15 سالگی مادرش را از دست داد و مجبور شد در منزل یکی از دوستان صمیمی مادرش به زندگی خود ادامه دهد. سالها زندگی در کنار این پیرزن و محبت های مادرانه ی او به ” رینالدو ” باعث علاقه ی بیشتر و بیشتر آنها بهم شد تا اینکه مرد

” رینالدو ” در سن 15 سالگی مادرش را از دست داد و مجبور شد در منزل یکی از دوستان صمیمی مادرش به زندگی خود ادامه دهد. سالها زندگی در کنار این پیرزن و محبت های مادرانه ی او به ” رینالدو ” باعث علاقه ی بیشتر و بیشتر آنها بهم شد تا اینکه مرد جوان در سن 24 سالگی تصمیم گرفت با جایگزین مادرش ازدواج کند، تصمیمی که جنجال و مخالفت های بسیاری را به همراه داشت اما در نهایت برگزار شد.

داماد جوان در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در مراسم ازدواجش گفت :از زمانی که تصمیم گرفتم با ” دلفا ” رسما ازدواج کنم، انتقادات و حرفهای طعنه آمیز بسیاری شنیدم اما برایم مهم نبود که دیگران چه فکری در مورد من می کنند. همه میگفتند که دلیل این تصمیم من، دارایی و اموال ” دلفا ” است اما اینطور نبود.

 

” دلفا ولپز ” نو عروس 82 ساله پس از ازدواج با ” رینالدو” ی جوان تصمیم گرفت تا به سفری فراموش نشدنی برود و برای همین مقصد ” ریودی ژانیرو ” برزیل را انتخاب کرد اما این سفر که قرار بود ماه عسل آنها باشد تبدیل به سفر آخر و جدایی آنها از هم شد.

 

پس از مرگ عروس 82 ساله، داماد جوان با لباس مشکی به کشور و شهر خود بازگشت تا به تنهایی در خانه ی همسر سابقش زندگی کند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn