کد خبر : 61564
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۵۵

پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش

پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش

به گزارش پارسینه پلاس، شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم، دختر شیخ محمد حاکم دبی و معاون رئیس امارات متحده عربی که ماه قبل شوهرش را با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام طلاق داد از حمایت کامل پدرش برخوردار است. پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش او در حساب اینستاگرام خود

به گزارش پارسینه پلاس، شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم، دختر شیخ محمد حاکم دبی و معاون رئیس امارات متحده عربی که ماه قبل شوهرش را با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام طلاق داد از حمایت کامل پدرش برخوردار است.

پست احساسی شیخه مهره دختر حاکم دبی برای پدرش

او در حساب اینستاگرام خود با انتشار تصویری از خود در آغوش پدر نوشت: «پدر عزیز، از حمایت شما سپاسگزاریم. ممنون از محبت شما. از شما سپاسگزارم که دوره‌ای را رقم زدید که نشان می‌دهد عدالت برای همه وجود دارد.»

شیخه مهره که دل‌مشغولی‌های همسر و بی‌توجهی به او و نوزاد تازه به دنیا آمده‌شان ناخشنود بود با نوشتن سه بار عبارت «طلاقت می‌دهم» اعلام کرد از شوهرش جدا می‌شود.

اعلام جدایی از همسر در فضای مجازی

شیخه مهره که به «شاهزاده خانم دبی» معروف است، در خرداد ۱۴۰۲ با شیخ مانع بن محمد بن راشد بن مانع آل مکتوم که از اقوامش بود ازدواج کرد و در اردیبهشت‌ماه سال جاری تولد اولین فرزندش را جشن گرفت؛ اما تنها چند ماه پس از تولد دخترش، با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با توضیح «فقط من و تو» نشانه‌هایی از اختلاف با همسرش را نشان داد.

او روز سه‌شنبه ۲۶ تیر در اینستاگرام نوشت: «شوهر عزیز، ازآنجاکه تو با دیگران سرگرمی، من بدین‌وسیله طلاقمان را اعلام می‌کنم. طلاقت می‌دهم، طلاقت می‌دهم، طلاقت می‌دهم. مراقب خودت باش.» او این نوشته را با عنوان «همسر سابقت» امضا کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn