کد خبر : 62151
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

پست عجیب بازیگر سینما: جانم در خطر است!

پست عجیب بازیگر سینما: جانم در خطر است!

به گزارش بازیگر 360 ، صابر ابر، بازیگر شناخته شده سینما، در یک پست اینستاگرامی از تهدیدات جدی علیه خود و اطرافیانش خبر داد. او در این پست اعلام کرد که فردی به نام “ب.ب” طی چند سال اخیر با اقداماتی از جمله تهدید به قتل، اسیدپاشی، آدم‌ربایی و نشر اکاذیب، امنیت زندگی او را

به گزارش بازیگر 360 ، صابر ابر، بازیگر شناخته شده سینما، در یک پست اینستاگرامی از تهدیدات جدی علیه خود و اطرافیانش خبر داد. او در این پست اعلام کرد که فردی به نام “ب.ب” طی چند سال اخیر با اقداماتی از جمله تهدید به قتل، اسیدپاشی، آدم‌ربایی و نشر اکاذیب، امنیت زندگی او را به خطر انداخته است.

ابر با اشاره به سوابق کیفری این فرد، از مراجع قضایی درخواست کمک کرد تا جلوی این اقدامات غیرقانونی گرفته شود. او همچنین اعلام کرد که وکلایش پیگیر قضیه هستند و به زودی اسناد و مدارک مربوط به این پرونده را منتشر خواهد کرد.

این بازیگر سینما در بخشی از پست خود نوشت: “امنیت زیستن برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون می‌دانم که افراد دیگری نیز در سال‌های گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند (به گواه سوءسابقه قضایی) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم.”

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn