کد خبر : 62497
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

یکتا ناصر: شهاب حسینی پارتنر خوبیه به من انرژی خوبی میده +ویدئو

یکتا ناصر: شهاب حسینی پارتنر خوبیه به من انرژی خوبی میده +ویدئو

یکتا ناصر بازیگر مشهور و همسر سابق منوچهر هادی است که یک دختر به نام سوفیا دارد و در اکثر کارهای همسر سابقش ایفای نقش کرده است. در این قسمت از برنامه کافه اپارات فریدون جیرانی با یکتا ناصر بازیگر نقش آوا در مجموعه پر بیننده «دل» به گفتگو پرداخته است. یکتا ناصر در 12

یکتا ناصر بازیگر مشهور و همسر سابق منوچهر هادی است که یک دختر به نام سوفیا دارد و در اکثر کارهای همسر سابقش ایفای نقش کرده است. در این قسمت از برنامه کافه اپارات فریدون جیرانی با یکتا ناصر بازیگر نقش آوا در مجموعه پر بیننده «دل» به گفتگو پرداخته است.

یکتا ناصر در 12 آبان 1357 در تهران متولد شد. در مقطع لیسانس در رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده ، در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و اکنون یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی به شمار می رود.

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. خواهرش نیکتا در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به تازگی در سینما فعالیت می کند.

در این مصاحبه یکتا ناصردرباره حضور در سینما، دریافت سیمرغ جشنواره فجر و توصیه شهاب حسینی، بازی در فیلم های کمدی و مجموعه نمایش خانگی گفتگو کرده است

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn