کد خبر : 62578
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

اورژانس هوایی در هفته گذشته 23 مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد!

اورژانس هوایی در هفته گذشته 23 مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد!

محمد اسماعیل توکلی رییس سازمان اورژانس استان تهران روز شنبه در ارتباط با حوادث هفته قبل (۲۷ مرداد تا سوم شهریور ۱۴۰۳) گفت: در پی این ماموریت‌ها ۵ هزار و ۹۴۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۴ هزار و ۹۰۶ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به

محمد اسماعیل توکلی رییس سازمان اورژانس استان تهران روز شنبه در ارتباط با حوادث هفته قبل (۲۷ مرداد تا سوم شهریور ۱۴۰۳) گفت: در پی این ماموریت‌ها ۵ هزار و ۹۴۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۴ هزار و ۹۰۶ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از جالبتر، رییس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: در این مدت ۶۰ هزار و ۷۹۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۲ هزار و ۷۵۴ تماس‌ مزاحم با این مرکز گرفته شد که این رویه به‌رغم همه توصیه‌ها، همچنان بعنوان یک معضل و مشکل ادامه دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، سه هزار و ۱۵۵ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۷ هزار و ۶۹۹ مورد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی یادآور شد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۱۱ سورتی پرواز هم داشت که در پی آن ۲۳ مصدوم با بالگرد اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn