کد خبر : 62792
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

مدالیست‌های المپیک جت شخصی نداشتند!

مدالیست‌های المپیک جت شخصی نداشتند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و فوتبال از نتایج دوومیدانی ایران و نماینده های ایران در پاریس انتقاد کرد. کفاشیان گفت: المپیک پاریس چه با نتیجه خوب و چه با نتیجه بد تمام شد از حالا باید برای آینده با مدیریت خوب بدنه جدید فدراسیون برنامه ریزی کنیم. کار دوومیدانی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و فوتبال از نتایج دوومیدانی ایران و نماینده های ایران در پاریس انتقاد کرد.

کفاشیان گفت: المپیک پاریس چه با نتیجه خوب و چه با نتیجه بد تمام شد از حالا باید برای آینده با مدیریت خوب بدنه جدید فدراسیون برنامه ریزی کنیم. کار دوومیدانی ایران برای تکرار افتخارات گذشته همچنان سخت است. تا المپیک بعدی چهار سال فرصت باقی است و گرفتن سهمیه‌های زیاد و رسیدن به مدال هم آسان نیست ولی با همه شرایط نباید نا امید شد. باید از استعدادهایی که داریم استفاده کنیم تا در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ شایستگی هایمان را نشان دهیم.

ریس سابق فدراسیون دوومیدانی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی تفتیان که گفته بود رقبای او امکانات بهتری برای تمرین داشتند و حتی با جت شخصی به المپیک آمده بودند، اظهار کرد: واقعیت این است که امکانات ما هم چندان بد نیست در حال حاضر مجموعه آفتاب انقلاب بازسازی شده، ورزشکاران خوبی هم داریم. فدراسیون هم در تلاش است که وضعیت را بهبود ببخشد. اما سوال من این است که مگر بچه‌های کشتی و تکواندو ما که مدال آوردند، با جت شخصی راهی المپیک شده بودند؟ امیدوارم دونده‌های ما تلاش خود را روی تمرین بهتر و بیشتر بگذارند و فدراسیون هم با بهتر کردن شرایط گام مهمی را برای موفقیت این رشته در رویدادهای پیش رو بردارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn