کد خبر : 62861
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم “تله” مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم “تله” مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، برادران وارنر تاریخ دقیق انتشار نسخه‌های خانگی فیلم جدید ام نایت شیامالان، “تله”، را اعلام کرد. فیلم جدید ام نایت شیامالان به خانه‌ها می‌آید پس از اکران جهانی و دریافت بازخوردهای متفاوت، علاقه‌مندان به آثار این کارگردان می‌توانند از تاریخ ۹ شهریور (۳۰ آگوست) نسخه دیجیتالی و از ۱۵ آبان

به گزارش بازیگر 360 ، برادران وارنر تاریخ دقیق انتشار نسخه‌های خانگی فیلم جدید ام نایت شیامالان، “تله”، را اعلام کرد.

فیلم جدید ام نایت شیامالان به خانه‌ها می‌آید

پس از اکران جهانی و دریافت بازخوردهای متفاوت، علاقه‌مندان به آثار این کارگردان می‌توانند از تاریخ ۹ شهریور (۳۰ آگوست) نسخه دیجیتالی و از ۱۵ آبان (۵ نوامبر) نسخه‌های فیزیکی این فیلم را در اختیار داشته باشند.

  • تاریخ انتشار دیجیتال: ۹ شهریور ۱۴۰۳
  • تاریخ انتشار فیزیکی: ۱۵ آبان ۱۴۰۳
  • محتویات نسخه فیزیکی: نسخه‌های ۴K UHD، بلوری و دی‌وی‌دی، ویدیوهای پشت صحنه، صحنه‌های حذف شده و نسخه طولانی‌تر صحنه کنسرت

درباره فیلم “تله”:

فیلم “تله” یک درام روان‌شناختی مهیج است که داستان یک قاتل زنجیره‌ای را روایت می‌کند که در تله‌ای که پلیس برای او پهن کرده است، گرفتار می‌شود. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده و تاکنون بیش از ۶۳ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

ام نایت شیامالان:

ام نایت شیامالان، کارگردان و فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده، با آثاری چون “ششمین حس”، “شکست‌ناپذیر” و “آینه‌ها” شهرت جهانی دارد. او با “تله” یک بار دیگر به دنیای سینمای ترسناک بازگشته است.

بازیگران:

جاش هارتنت، آریل داناهیو، سالکا شامالان، الیسون پیل، هیلی میلز و مارنی مک‌فیل از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

جمع‌بندی:

با انتشار نسخه خانگی فیلم “تله”، علاقه‌مندان به آثار ام نایت شیامالان می‌توانند این فیلم را با کیفیت بالا و همراه با محتویات اضافی در خانه تماشا کنند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn