کد خبر : 62945
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

بازگشت پژمان درستکار تیم ملی کشتی آزاد

بازگشت پژمان درستکار تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ پس از استعفای محسن کاوه از هدایت تیم ملی کشتی آزاد، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید آزادکاران بالا گرفت و از پژمان درستکار به عنوان گزینه اصلی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون نام برده شد. سرانجام امشب فدراسیون کشتی به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و با حکم رئیس فدراسیون، درستکار

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ پس از استعفای محسن کاوه از هدایت تیم ملی کشتی آزاد، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید آزادکاران بالا گرفت و از پژمان درستکار به عنوان گزینه اصلی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون نام برده شد.

سرانجام امشب فدراسیون کشتی به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و با حکم رئیس فدراسیون، درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد و پس از نزدیک به ۹ ماه بار دیگر به تیم ملی بازگشت.

در حکم صادر شده توسط رئیس فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی کاوه در ماه‌های منتهی به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آمده است:

قبول مسئولیت توسط ایشان در آن مقطع حساس، در نهایت منجر به کسب نتایجی شد که برای همیشه در تالار افتخارات ورزش کشور ثبت است. تلاش خستگی‌ناپذیر و کوشش بی‌وقفه برای رساندن تیم ملی کشتی آزاد به جایگاهی رفیع‌تر، مورد انتظار مردم ایران است و مادامی که این سعی و تلاش به کامل‌ترین شکل ممکن ادامه داشته باشد، سرمربی و کادر فنی، مورد حمایت قاطع فدراسیون کشتی قرار خواهند داشت.

در این حکم با اشاره به خاتمه یافتن مدت تفاهم و قرارداد فدراسیون کشتی و کاوه، مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در دوره پیش رو مجددا به آقای پژمان درستکار واگذار شده است.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn