کد خبر : 62992
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

جادوگر تاریکی جدید در فصل دوم ارباب حلقه‌ها رونمایی شد

جادوگر تاریکی جدید در فصل دوم ارباب حلقه‌ها رونمایی شد

به گزارش بازیگر 360 ، در آخرین اخبار از دنیای سریال‌های فانتزی، تصویری جدید از فصل دوم سریال پرهزینه و محبوب “ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت” منتشر شده است. این تصویر، یک جادوگر تاریک مرموز را نشان می‌دهد که توسط کیران هایندز ایفا می‌شود. هویت و اهداف این شخصیت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد،

به گزارش بازیگر 360 ، در آخرین اخبار از دنیای سریال‌های فانتزی، تصویری جدید از فصل دوم سریال پرهزینه و محبوب “ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت” منتشر شده است.

جادوگر تاریکی جدید در فصل دوم ارباب حلقه‌ها رونمایی شد

این تصویر، یک جادوگر تاریک مرموز را نشان می‌دهد که توسط کیران هایندز ایفا می‌شود. هویت و اهداف این شخصیت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما حضور او در فصل دوم قطعا رویدادهای مهمی را رقم خواهد زد.

جزئیات بیشتر:

  • یک تهدید جدید: جادوگر تاریک جدید، با قدرت‌های فراوان و ارتشی از جادوگران، تهدیدی جدی برای سرزمین میانه به شمار می‌رود.
  • تاریخ پخش: فصل دوم سریال در تاریخ 8 شهریور 1403 (29 آگوست 2024) از آمازون پرایم ویدئو پخش خواهد شد.
  • بازیگران: علاوه بر کیران هایندز، بازیگرانی همچون مورفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامایو و … نیز در این فصل حضور دارند.
  • پروژه‌های مرتبط: علاوه بر فصل دوم سریال، انیمیشنی با عنوان “جنگ روهیریم” و فیلمی با عنوان “شکار گلوم” نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهند شد.

با انتشار تصویر جدید از فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها، هیجان طرفداران این مجموعه به اوج خود رسیده است. حضور جادوگر تاریک جدید و رویدادهای جدیدی که در انتظار ما هستند، فصل دوم را به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال تبدیل خواهد کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn