کد خبر : 63232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

بازداشت گنده لات سطح یک توسط پلیس شهرستان میانه

بازداشت گنده لات سطح یک توسط پلیس شهرستان میانه

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری فردی شرور که در یکی از پارک های شهرستان اقدام به قدرت نمایی، عربده‌کشی و موجب رعب و وحشت شهروندان را کرده بود، خبر داد. به گزارش صد آنلاین، حسن رفیعی امروز در میانه اظهار کرد: در پی خبر واصله به مرکز فوریت های پلیسی مبنی

بازداشت گنده لات  سطح یک توسط پلیس شهرستان میانه

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری فردی شرور که در یکی از پارک های شهرستان اقدام به قدرت نمایی، عربده‌کشی و موجب رعب و وحشت شهروندان را کرده بود، خبر داد.

به گزارش صد آنلاین، حسن رفیعی امروز در میانه اظهار کرد: در پی خبر واصله به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه فردی اقدام به قدرت نمایی ، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی پارک را می نمود، شناسایی و دستگیری آن در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با حضور به موقع ماموران و اقدام قاطع، متهم را بلافاصله شناسایی و دستگیر نموده و به مقرر پلیس دلالت دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم تحویل مرجع قضایی شد، بیان کرد:افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

 

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn