کد خبر : 63651
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

تد لاسو، محبوب‌ترین سریال کمدی، برای فصل چهارم بازمی‌گردد

تد لاسو، محبوب‌ترین سریال کمدی، برای فصل چهارم بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای طرفداران سریال کمدی محبوب تد لاسو، ساخت فصل چهارم این سریال به طور رسمی تایید شد. اپل تی‌وی پلاس و برادران وارنر به عنوان تهیه‌کنندگان این سریال، چراغ سبز را برای ادامه داستان جذاب تد لاسو و تیم فوتبالش نشان داده‌اند. تد لاسو به میدان بازمی‌گردد!

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای طرفداران سریال کمدی محبوب تد لاسو، ساخت فصل چهارم این سریال به طور رسمی تایید شد. اپل تی‌وی پلاس و برادران وارنر به عنوان تهیه‌کنندگان این سریال، چراغ سبز را برای ادامه داستان جذاب تد لاسو و تیم فوتبالش نشان داده‌اند.

تد لاسو به میدان بازمی‌گردد! فصل چهارم تایید شد

انتظار می‌رود اکثر بازیگران اصلی سریال از جمله جیسون سودیکیس در نقش تد لاسو، هانا وادینگهام در نقش ربکا والتون، برت گلدشتاین در نقش روی کنت و جرمی سوئیفت در نقش لزلی هیگینز در فصل جدید نیز حضور داشته باشند. البته هنوز قرارداد رسمی با برخی از بازیگران بسته نشده و مذاکرات برای نهایی شدن حضور آن‌ها ادامه دارد.

با این حال، فیل دانستر که نقش جیمی تارت را ایفا می‌کرد، به دلیل مشغله کاری زیاد در پروژه‌های دیگر، احتمالا در فصل چهارم حضور نخواهد داشت.

بر اساس اطلاعات موجود، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال تد لاسو از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

تد لاسو که با داستان جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش توانسته نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند، تاکنون موفق به کسب ۱۳ جایزه امی از جمله ۲ جایزه امی بهترین سریال کمدی سال شده است.

با تایید ساخت فصل چهارم سریال تد لاسو، طرفداران این سریال می‌توانند با خیالی آسوده منتظر ادامه ماجراهای جذاب تد لاسو و تیمش باشند. این خبر نشان می‌دهد که تد لاسو همچنان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn