کد خبر : 63812
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۰

به بهانه بوتاکس، دکتر قلابی اینستاگرامی، زنان را آزار می داد

به بهانه بوتاکس، دکتر قلابی اینستاگرامی، زنان را آزار می داد

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از مهر، مدتی قبل زنی گریان به یکی از مراکز پلیس پایتخت مراجعه کرد و از اتفاقی هولناک خبر داد. او به ماموران گفت: مدتی بود که دنبال دکتر برای تزریق ژل و بوتاکس بودم تا اینکه با صفحه اینستاگرامی که نوشته بود دکتر متخصص زیبایی است آشنا شدم. در نگاه

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از مهر، مدتی قبل زنی گریان به یکی از مراکز پلیس پایتخت مراجعه کرد و از اتفاقی هولناک خبر داد. او به ماموران گفت: مدتی بود که دنبال دکتر برای تزریق ژل و بوتاکس بودم تا اینکه با صفحه اینستاگرامی که نوشته بود دکتر متخصص زیبایی است آشنا شدم. در نگاه اول پیش خودم گفتم حتما کارش خوب است چون 180 هزار دنبال‌کننده دارد و نظراتی هم که ثبت شده بود نشان می‌داد که کار دکتر خیلی خوب است.

این زن ادامه داد: با دکتر تماس گرفتم و او از من خواست تماس تصویری برقرار کنم تا مشاوره آنلاین داشته باشم. زمانی که تماس برقرار شد، با مرد جوانی که بسیار خوش تیپ بود و ظاهرا در مطبش نشسته بود، مواجه شدم. او به من مشاوره داد و به سختی موفق شدم برای همان هفته وقت بگیرم اما دکتر گفت که به خاطر اصرارهایم مجبور است مرا در کلینیک کوچکی که در خانه‌اش دارد ویزیت کند، چرا که تمام وقت‌های مطب پر است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn