کد خبر : 64045
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

خالکوبی بازیکن استقلال ناخواسته شکار شده؟

خالکوبی بازیکن استقلال ناخواسته شکار شده؟

به گزارش شمانیوز؛  یکی از جنجال‌های روزهای اخیر فوتبال ایران رونمایی از خالکوبی عجیب آرمین سهرابیان بود. مدافع استقلال نقش و نگاری روی پای خودش تتو کرده بود که انتشار تصاویر آن باعث تعجب خیلی از ناظران، حتی برخی مدافعان این قبیل آزادی‌های فردی بازیکنان شد. فدراسیون البته در مورد او سراغ محرومیت و این چیزها


به گزارش شمانیوز؛  یکی از جنجال‌های روزهای اخیر فوتبال ایران رونمایی از خالکوبی عجیب آرمین سهرابیان بود. مدافع استقلال نقش و نگاری روی پای خودش تتو کرده بود که انتشار تصاویر آن باعث تعجب خیلی از ناظران، حتی برخی مدافعان این قبیل آزادی‌های فردی بازیکنان شد. فدراسیون البته در مورد او سراغ محرومیت و این چیزها نرفت و مشی به‌اصطلاح ارشادی را برگزید.

پس از آن بود که ناگهان سهرابیان متنبه شد و با انتشار متنی از عموم مخاطبان فوتبال ایران عذر خواست. جالب‌ترین بخش بیانیه عذرخواهی آرمین اما جایی بود که او ادعا کرد به‌طور ناخواسته از سوی رسانه‌ها شکار شده، آن هم درحالی‌که شورت ورزشی‌اش را کاملا دقیق و منظم، درست تا سر نقش خالکوبی‌اش بالا کشیده بود. براساس چیزی که ما می‌دیدیم، برای نمایش دادن آن تصویر، اتفاقا «خواسته‌تر» از این نمی‌شد عمل کرد!

 


منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn