کد خبر : 64046
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

واکنش تلخ مریم امیر جلالی به محبت هوادارش!+ عکس

واکنش تلخ مریم امیر جلالی به محبت هوادارش!+ عکس

خبر را برای من بخوان مریم امیر جلالی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون با انتشار استوری از نقاشی که صورت او را طراحی کرده بود انتقاد کرد و نوشت: هر نقاشی هنرمند نیست. واکنش عجیب مریم امیرجلالی به محبت هوادارش را مشاهده می کنید: مریم امیرجلالی بازیگر تلوزیون و سینمای ایرانی است که متولد 29 آذر 1326

خبر را برای من بخوان

مریم امیر جلالی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون با انتشار استوری از نقاشی که صورت او را طراحی کرده بود انتقاد کرد و نوشت: هر نقاشی هنرمند نیست.

واکنش عجیب مریم امیرجلالی به محبت هوادارش را مشاهده می کنید:

مریم امیرجلالی بازیگر تلوزیون و سینمای ایرانی است که متولد 29 آذر 1326 در تهران است. او در خانواده ای شلوغ بزرگ شده و دارای 4 خواهر و 4 برادر است که خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است. پدر مریم امیرجلالی بازنشسته ارتش است. خانم بازیگر پدرش را صبورترین فرد زندگی‌اش می داند و می گوید: “پدر مـن فردی بسیار مقتدر و باجذبه بود اما از طرفی بسیار افتاده و برای تمام اهل محل ارجمند بود.

تحصیلات مریم امیرجلالی فوق دیپلم رشته حسابداری است. او پیش از ورود به دنیای بازیگری در شغل دولتی مسئول حسابرسی شهر و روستا بوده و پس از بازنشستگی در انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی مشغول به کار شد و در شرکت های ساختمانی سنگ و ستون نیز کار می کرد که در سال 1378 بازنشسته شد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn