کد خبر : 64349
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

بازگشت صخره نورد پس از 30 سال: آیا می‌تواند به اندازه قسمت اول هیجان‌انگیز باشد؟

بازگشت صخره نورد پس از 30 سال: آیا می‌تواند به اندازه قسمت اول هیجان‌انگیز باشد؟

به گزارش بازیگر 360 ، پس از گذشت 30 سال، سیلوستر استالونه در سن 78 سالگی به نقش آشنای خود در فیلم اکشن “صخره نورد” بازمی‌گردد. بازگشت صخره نورد 2: بودجه‌ای کلان برای یک اکشن مهیج دنباله این فیلم پرطرفدار با عنوان “صخره نورد 2” در پاییز امسال کلید خواهد خورد. این پروژه سینمایی که

به گزارش بازیگر 360 ، پس از گذشت 30 سال، سیلوستر استالونه در سن 78 سالگی به نقش آشنای خود در فیلم اکشن “صخره نورد” بازمی‌گردد.

بازگشت صخره نورد 2: بودجه‌ای کلان برای یک اکشن مهیج

دنباله این فیلم پرطرفدار با عنوان “صخره نورد 2” در پاییز امسال کلید خواهد خورد. این پروژه سینمایی که بودجه قابل توجهی از کمیسیون فیلم اتریش دریافت کرده، با کارگردانی ژان فرانسوا ریشه و فیلمنامه مارک بیانکولی ساخته خواهد شد.

در این قسمت از داستان، گابریل واکر (با بازی استالونه) که اکنون صاحب یک اقامتگاه کوهستانی است، درگیر ماجرایی جدید می‌شود. هنگامی که او و یکی از مهمانان ویژه اقامتگاه در طول یک سفر آخر هفته گروگان گرفته می‌شوند، دخترش باید از تمام مهارت‌های کوهنوردی خود استفاده کند تا پدر و مهمان را نجات دهد.

لازم به ذکر است که فیلم اول “صخره نورد” در سال 1993 اکران شد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. این فیلم نامزد سه جایزه اسکار در بخش‌های جلوه‌های ویژه، جلوه‌های صوتی و صدا شد.

با توجه به گذشت چند دهه از ساخت قسمت اول، این سوال مطرح می‌شود که آیا مخاطبان همچنان به دنباله این فیلم علاقه‌مند خواهند بود؟

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn