کد خبر : 64503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

تصویر حاشیه‌ساز فرشته حسینی در حال سیگار کشیدن در جشنواره سارایوو

تصویر حاشیه‌ساز فرشته حسینی در حال سیگار کشیدن در جشنواره سارایوو

به گزارش بازیگر 360 ، فرشته حسینی، بازیگر مطرح ایرانی، این روزها به واسطه حضور در جشنواره فیلم سارایوو و استایل‌های خاصش بر روی فرش قرمز، در کانون توجه قرار گرفته است. با این حال، انتشار تصویری از او در حال سیگار کشیدن، حاشیه‌هایی را برای این بازیگر به همراه داشته است. فرشته حسینی در

به گزارش بازیگر 360 ، فرشته حسینی، بازیگر مطرح ایرانی، این روزها به واسطه حضور در جشنواره فیلم سارایوو و استایل‌های خاصش بر روی فرش قرمز، در کانون توجه قرار گرفته است. با این حال، انتشار تصویری از او در حال سیگار کشیدن، حاشیه‌هایی را برای این بازیگر به همراه داشته است.

فرشته حسینی در سارایوو؛ تصویری جنجالی سایه بر حضور درخشانش انداخت

این تصویر که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، واکنش‌های متفاوتی را از سوی کاربران به همراه داشت. برخی از کاربران این رفتار را ناپسند دانسته و آن را با جایگاه یک هنرمند متناقض دانستند، در حالی که عده‌ای دیگر این موضوع را به حریم شخصی بازیگر مربوط دانسته و از هرگونه قضاوت عجولانه پرهیز کردند.

تصویر حاشیه‌ساز فرشته حسینی در حال سیگار کشیدن در جشنواره سارایوو تصویر حاشیه‌ساز فرشته حسینی در حال سیگار کشیدن در جشنواره سارایوو

فرشته حسینی تاکنون واکنشی رسمی به این حواشی نشان نداده است. با این حال، انتشار این تصویر نشان می‌دهد که زندگی شخصی هنرمندان نیز همواره در معرض توجه و قضاوت عموم قرار دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn