کد خبر : 64556
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۲۵

معروف ترین زن هالیوود ، سفیر برند لاکچری تام فورد شد+ عکس

معروف ترین زن هالیوود ، سفیر برند لاکچری تام فورد شد+ عکس

به گزارش پارسینه پلاس، تام فورد بیوتی، آنجلینا جولی را به عنوان چهره جدید رژ لب Runway Lip Color معرفی کرد. این ستاره هالیوودی، اولین چهره مشهور این برند محسوب می‌شود. کمپین تبلیغاتی این برند، توسط Mert Alas و Marcus Piggott طراحی شده است و به زیبایی زنانه و قدرت آن ادای احترام می‌کند. تصاویر

به گزارش پارسینه پلاس، تام فورد بیوتی، آنجلینا جولی را به عنوان چهره جدید رژ لب Runway Lip Color معرفی کرد. این ستاره هالیوودی، اولین چهره مشهور این برند محسوب می‌شود.

کمپین تبلیغاتی این برند، توسط Mert Alas و Marcus Piggott طراحی شده است و به زیبایی زنانه و قدرت آن ادای احترام می‌کند. تصاویر و ویدیوی کمپین، آنجلینا جولی را در حال مطالعه برای یک نقش نشان می‌دهند. این شخصیت، عاشق دوربین است و آنجلینا نیز همین احساس را نسبت به دوربین دارد. او از سایه محبوب خود، ۱۶ Scarlet Rouge، استفاده می‌کند.

تام فورد، آنجلینا جولی رو به عنوان چهره برند خود انتخاب کرد

رژ لب جدید Tom Ford Runway Lip Color، با ترکیبی مرطوب‌کننده ساخته شده است که لب‌ها را نرم و مرطوب کرده و رنگ آن مقاوم است. این مجموعه در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و شامل ۱۸ رنگ است که ۱۰ رنگ از قبل موجود بوده و ۸ رنگ جدید هستند. این برند آمریکایی، اولین بار در سال ۲۰۱۰ با معرفی مجموعه Private Blend Lip Color وارد دسته رژ لب شد.

کمپین جدید Tom Ford Beauty با حضور آنجلینا جولی، در تاریخ ۳ سپتامبر به طور جهانی راه‌اندازی خواهد شد، همزمان با عرضه رژ لب‌ها. قیمت‌ها از ۴۶ دلار برای مدادها تا ۶۲ دلار برای رژ لب‌ها متغیر است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn