کد خبر : 64814
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

تعریف و تمجید از نقی معمولی به سبک ریما رامین فر/محسن تنابنده خیلی باهوش، سختگیر و گاهی اوقات بداخلاقه و اندازه چندتا آدم چشم داره…+ویدیو

تعریف و تمجید از نقی معمولی به سبک ریما رامین فر/محسن تنابنده خیلی باهوش، سختگیر و گاهی اوقات بداخلاقه و اندازه چندتا آدم چشم داره…+ویدیو

ریما رامین فر در یک مصاحبه از خصوصیات محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت میگوید.برای دنبال کردن اخبار و حواشی هنرمندان محبوبتان با ما همراه باشید.  ریما رامین‌فر زاده 1349 در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می‌باشد. رامین‌فر کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش «شب بخیر مادر»

ریما رامین فر در یک مصاحبه از خصوصیات محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت میگوید.برای دنبال کردن اخبار و حواشی هنرمندان محبوبتان با ما همراه باشید.

 ریما رامین‌فر زاده 1349 در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می‌باشد. رامین‌فر کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال 1379 با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور 1000» پا به عرصه سینما نهاد. وی همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار ریما رامین‌فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن‌ها ماندگار شد. بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده اغوا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می‌رساند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn