کد خبر : 65047
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

تصاویر جدید از سوپرمن لو رفت! اولین تصاویر رسمی از جیمی اولسن

تصاویر جدید از سوپرمن لو رفت! اولین تصاویر رسمی از جیمی اولسن

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران دنیای دی‌سی، جیمز گان کارگردان نام‌آشنای هالیوود، تصاویری جدید از فیلم بسیارانتظار Superman را منتشر کرده است. یکی از نکات برجسته این تصاویر، اولین حضور رسمی شخصیت محبوب جیمی اولسن با بازی اسکایلر گیزوندو است. تصاویر جدید سوپرمن رونمایی شد: اولین نگاه به جیمی اولسن

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران دنیای دی‌سی، جیمز گان کارگردان نام‌آشنای هالیوود، تصاویری جدید از فیلم بسیارانتظار Superman را منتشر کرده است. یکی از نکات برجسته این تصاویر، اولین حضور رسمی شخصیت محبوب جیمی اولسن با بازی اسکایلر گیزوندو است.

تصاویر جدید سوپرمن رونمایی شد: اولین نگاه به جیمی اولسن

جیمز گان به مناسبت هشتاد و دومین سالگرد اولین حضور جیمی اولسن در دنیای کمیک دی‌سی، این تصاویر را منتشر کرده و طرفداران را برای دیدن این شخصیت دوست‌داشتنی در دنیای سینمایی دی‌سی هیجان‌زده کرده است.

تصاویر جدید سوپرمن رونمایی شد: اولین نگاه به جیمی اولسن تصاویر جدید سوپرمن رونمایی شد: اولین نگاه به جیمی اولسن

بازیگران حاضر در فیلم:

علاوه بر اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، ستارگان دیگری همچون دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین، بازیگرانی همچون میلی آلکاک، ناتان فیلیون، ایزابلا مرسد و بسیاری دیگر نیز در این فیلم حضور دارند.

تاریخ اکران:

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان که پیش از این با فیلم‌های موفق نگهبانان کهکشان و The Suicide Squad شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn