کد خبر : 65087
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

اضافه‌کاری پرستاران؛ کمتر از پول یک ساندویچ!

اضافه‌کاری پرستاران؛ کمتر از پول یک ساندویچ!

اظهارات یک پرستار درباره مشکلات حقوق و اضافه‌کاری مورد توجه قرار گرفته است.   به گزارش روزنامه اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌‌خوانید:    در استان کرمانشاه، پرداخت کارانه و حق‌الزحمه اضافه کار و تعرفه خدمات پرستاری، 13 ماه است که به تعویق افتاده و پرداخت نشده است .   بابت هر

اظهارات یک پرستار درباره مشکلات حقوق و اضافه‌کاری مورد توجه قرار گرفته است.

 

به گزارش روزنامه اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌‌خوانید: 

 

در استان کرمانشاه، پرداخت کارانه و حق‌الزحمه اضافه کار و تعرفه خدمات پرستاری، 13 ماه است که به تعویق افتاده و پرداخت نشده است .

 

بابت هر ساعت اضافه کار 20 الی 30 هزار تومان به پرستار می‌دهند در حالی که پرستار به دلیل کمبود نیروی انسانی، مجبور به اضافه کاری است و با این حال، بابت 7 ساعت اضافه کاری اجباری و تحمیلی، به پرستار 140 هزار تومان می‌دهند که این پول حتی از قیمت یک ساندویچ هم کمتر است و با این حال ما مجبوریم هر ماه حدود 80 تا 120 ساعت، اضافه کاری داشته باشیم که البته حق‌الزحمه اضافه کاری هم 18 ماه بعد به ما پرداخت می‌شود . 

 من یک پرستار شاغل در بخش آنژیوگرافی هستم، اما مجموع پرداختی به من بابت تعرفه خدمات پرستاری و 100 ساعت اضافه کار اجباری، ماهانه حدود 3 میلیون تومان است در حالی که سال 1389 حدود یک میلیون و 500 هزار تومان حقوق می‌گرفتم و مجموع رقم کارانه و حق امنا و اضافه کاری که دریافت می‌کردم، دو برابر رقم حقوقم بود ولی امروز، یک پرستار بابت 192 ساعت کار موظف و 80 ساعت اضافه کار اجباری، حداکثر 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرد که این رقم، با تورم عمومی هیچ تناسبی ندارد.

برترین ها

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn