کد خبر : 65234
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت فولاد در اصفهان

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت فولاد در اصفهان

افتتاحیه متالکس ۲۰۲۴ امروز برگزار شد. با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی متالورژی، فولاد و صنایع وابسته اصفهان (متالکس ۲۰۲۴) از امروز، ۶ شهریورماه، شاهد گردهمایی بزرگ فعالان این صنعت در اصفهان هستیم. مراسم افتتاحیه این رویداد مهم صنعتی ساعت ۱۶ امروز با حضور مقامات و متخصصان این حوزه برگزار شد. این نمایشگاه

افتتاحیه متالکس ۲۰۲۴ امروز برگزار شد.

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت فولاد در اصفهان


با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی متالورژی، فولاد و صنایع وابسته اصفهان (متالکس ۲۰۲۴) از امروز، ۶ شهریورماه، شاهد گردهمایی بزرگ فعالان این صنعت در اصفهان هستیم. مراسم افتتاحیه این رویداد مهم صنعتی ساعت ۱۶ امروز با حضور مقامات و متخصصان این حوزه برگزار شد.

این نمایشگاه چهار روزه که با همت شرکت رستاک پاد ویژن برگزار شده است با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی، فرصتی استثنایی برای فعالان این صنعت فراهم می‌ کند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با یکدیگر به تبادل دانش و تجربیات بپردازند.

نمایشگاه متالکس ۲۰۲۴، ویترینی از توانمندی‌ ها و دستاوردهای صنایع متالورژی، فولاد و ریخته‌ گری ایران است و فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات باکیفیت تولید داخل به بازارهای داخلی و خارجی فراهم کرده است.

 یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه، تقویت صادرات محصولات مرتبط با صنعت فولاد و ایجاد ارتباطات تجاری پایدار با شرکت‌ های خارجی است.

نمایشگاه متالکس ۲۰۲۴ با برگزاری کارگاه‌ های آموزشی تخصصی، به دنبال ارتقاء سطح دانش فنی صنعتگران داخلی است. هدف اصلی این کارگاه‌ ها، انتقال تکنولوژی‌ های نوین و به‌روزرسانی دانش صنعتگران است.

 این رویداد بزرگ، بستری مناسب برای جذب سرمایه‌ گذاری‌ های داخلی و خارجی در بخش صنعت و معدن فراهم کرده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار می شود.

حضور پررنگ شرکت‌ های خارجی

علاوه بر شرکت‌ های داخلی، حضور پررنگ شرکت‌ های خارجی از کشورهای پیشرو در صنعت فولاد مانند چین، هند، آلمان، ایتالیا و ترکیه بر اهمیت بین‌ المللی نمایشگاه متالکس ۲۰۲۴ افزوده است. این حضور، فرصتی استثنایی برای ایجاد ارتباطات تجاری با شرکت‌ های خارجی و آشنایی با آخرین فناوری‌های روز دنیا فراهم می‌ کند.

دعوت از تمامی فعالان صنعت

از تمامی فعالان صنعت فولاد، متخصصان، دانشجویان و علاقه‌ مندان به این حوزه دعوت می‌ شود تا از تاریخ ۶ تا ۹ شهریورماه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی اصفهان مراجعه کرده و از این رویداد بزرگ بهره‌ مند شوند.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn