کد خبر : 65319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

تماشا کنید: مرد مستی که بر اثر گزش مار مُرده بود در مراسم خاکسپاری اش زنده شد!

تماشا کنید: مرد مستی که بر اثر گزش مار مُرده بود در مراسم خاکسپاری اش زنده شد!

در حادثه ای عجیب که در منطقه گداگ در ایالت کارناتاکا هند رخ داد، مردی که تصور می شد بر اثر گزش مار مرده باشد در مراسم خاکسپاری اش زنده شد. بنا به گزارش رسانه های هند این مرد تحت تاثیر الکل به یک مار نزدیک شده بود که چهار بار توسط خزنده خطرناک گزیده

در حادثه ای عجیب که در منطقه گداگ در ایالت کارناتاکا هند رخ داد، مردی که تصور می شد بر اثر گزش مار مرده باشد در مراسم خاکسپاری اش زنده شد. بنا به گزارش رسانه های هند این مرد تحت تاثیر الکل به یک مار نزدیک شده بود که چهار بار توسط خزنده خطرناک گزیده شد. قربانی در ادامه مسیر به خانه اش روی زمین افتاد و هنگامی که اعضای خانواده اش برای آخرین مراسم او آماده می شدند، ناگهان  زنده شد و روی زمین نشست.

خانواده این مرد که همه شگفت زده شده بودند به سرعت او را به بیمارستانی در هوبلی منتقل کردند. بنا به آخرین گزارش ها تا این لحظه وضعیت وی وخیم است.

این حادثه در روستای هیرکوپا و زمانی رخ داد که یک مار در خانه ای در این محل مشاهده شد و باعث ایجاد ترس در بین ساکنان شد. تقریباً در همان زمان قربانی به نام “سیداپا” که تحت تأثیر الکل بود به محل حادثه رسید و مار را گرفت. این مرد که مشروبات الکلی زیادی مصرف کرده بود مدعی شد که مارگزیدگی به او آسیب نمی رساند. پس از آن، مار موفق شد خود را از چنگال این مرد رها کند، اما دوباره توسط سیداپا گرفتار شد. در این ماجراجویی مار چهار بار او را نیش زد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn