کد خبر : 66132
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

پوسترهای جدید جوکر ۲ با حضور جوکر و هارلی کویین رونمایی شد

پوسترهای جدید جوکر ۲ با حضور جوکر و هارلی کویین رونمایی شد

به گزارش بازیگر 360 ، برادران وارنر اخیراً دو پوستر جدید از فیلم بسیار‌ انتظار کشیده «جوکر ۲: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) منتشر کرده است. این پوسترها به صورت جداگانه بر روی دو شخصیت اصلی فیلم، جوکر با بازی واکین فینیکس و هارلی کویین با بازی لیدی گاگا تمرکز دارند. پوسترهای جدید جوکر

به گزارش بازیگر 360 ، برادران وارنر اخیراً دو پوستر جدید از فیلم بسیار‌ انتظار کشیده «جوکر ۲: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) منتشر کرده است. این پوسترها به صورت جداگانه بر روی دو شخصیت اصلی فیلم، جوکر با بازی واکین فینیکس و هارلی کویین با بازی لیدی گاگا تمرکز دارند.

پوسترهای جدید جوکر ۲؛ یک زوج دیوانه در هالیوود

در این پوسترها، جوکر و هارلی کویین با آرایش و لباس‌های خاص خود به تصویر کشیده شده‌اند که نشان‌دهنده عمق روانی پیچیده این دو شخصیت است. علاوه بر فینیکس و گاگا، ستارگانی همچون زازی بیتز، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پوسترهای جدید جوکر ۲ با حضور جوکر و هارلی کویین رونمایی شد پوسترهای جدید جوکر ۲ با حضور جوکر و هارلی کویین رونمایی شد

تاد فیلیپس، کارگردان قسمت اول جوکر، بار دیگر وظیفه کارگردانی این دنباله را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را به همراه اسکات سیلور نوشته است. گفته می‌شود که بخش عمده‌ای از داستان فیلم در تیمارستان آرکام جریان خواهد داشت.

فیلم جوکر ۲ قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) اکران شود و پیش از آن در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآید. همانند قسمت اول، این فیلم نیز دارای درجه سنی بزرگسال خواهد بود. موفقیت چشمگیر قسمت اول جوکر که توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته باشد و نامزد ۱۱ جایزه اسکار شود، انتظارات را برای قسمت دوم بسیار بالا برده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn