کد خبر : 66144
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

تماشا کنید: مردی که سلطان بیداری است/ این مرد 61 سال نخوابیده است!

تماشا کنید: مردی که سلطان بیداری است/ این مرد 61 سال نخوابیده است!

بیشتر مردم نمی‌توانند یک روز کامل را بدون چند ساعت خواب بگذرانند، اما یک مرد ویتنامی ادعا می‌کند که 61 سال گذشته را بدون یک چرت کوتاه سپری کرده است. “تای اِنگوک” سال‌هاست که در کشور خود به تیتر اخبار تبدیل شده است. این کشاورز 80 ساله ادعا می کند که بیش از 61 سال

بیشتر مردم نمی‌توانند یک روز کامل را بدون چند ساعت خواب بگذرانند، اما یک مرد ویتنامی ادعا می‌کند که 61 سال گذشته را بدون یک چرت کوتاه سپری کرده است. “تای اِنگوک” سال‌هاست که در کشور خود به تیتر اخبار تبدیل شده است. این کشاورز 80 ساله ادعا می کند که بیش از 61 سال است که در زندگی اش نخوابیده است. او می گوید بعد از زمانی که در جوانی دچار تب شده بود، به نوعی بی خواب شده است. این مرد مدعی است که این بی خوابی شدید بر زندگی او تأثیری نداشته است. خانواده انکوگ، از جمله همسر، فرزندان، دوستان و همسایگان او اصرار دارند که هرگز خوابیدن این مرد هشتاد ساله را ندیده‌اند.

“تای انگوک” به وب‌سایت ویتنامی Thahn Nien News گفت: «نمی‌دانم بی‌خوابی بر سلامتی من تأثیر گذاشته است یا نه، اما من هنوز سالم هستم و می‌توانم مانند دیگران کارهای مزرعه را به طور معمول انجام دهم».

تای انگوک که در سال 1942 متولد شد، ادعا می‌کند که در سن 20 سالگی دچار تب شدیدی شد و با وجود اینکه زنده ماند، دیگر نتوانست بخوابد. این مرد ویتنامی علیرغم استفاده از داروهای مختلف، داروهای سنتی و حتی مقادیر فراوان الکل، هرگز نتوانسته بخوابد. او اوائل امیدوار بود که بی خوابی اش موقتی است، اما ادعا می کند که شش دهه است که بی خواب بوده است.

داستان نگوک تا حدودی به عنوان یک معجزه یا یک ابرقدرت منحصر به فرد در ویتنام معرفی شده است، اما به گفته برخی از پزشکان، او ممکن است کمی بخوابد و آن را نداند. دکتر ویکاس از خدمات خواباسترالیا گفت که برخی از افراد مبتلا به بی خوابی توانایی تشخیص تفاوت بین بیدار بودن و خواب بودن را ندارند، بنابراین این پیرمرد 80 ساله ممکن است برای مدت کوتاهی در طول روز به خواب رفته باشد و این را نداند. . این چرت های قدرتمند می تواند برای ادامه کار او کافی باشد.

گفتنی است؛ این مرد ویتنامی تنها فردی نیست که ادعا می کند چند دهه از بی خوابی رنج می برد. چندی پیش ماجرای مشابه زن چینی که ادعا می کرد 40 سال است نخوابیده است خبرساز شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn