کد خبر : 66381
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۴

آبروریزی داماد و پدرش در عروسی

آبروریزی داماد و پدرش در عروسی

روزی که قرار بود شادترین روز در زندگی یک دختر اندونزیایی باشد، پس از ناپدید شدن شوهر آینده اش درست در روز عروسی، به سرعت به یک کابوس تحقیرآمیز تبدیل شد. این زن جوان که توسط رسانه های اندونزیایی تنها با نام SA شناخته می شود، اهل روستای جیکوتامو در هالماهرای جنوبی است و گفته

روزی که قرار بود شادترین روز در زندگی یک دختر اندونزیایی باشد، پس از ناپدید شدن شوهر آینده اش درست در روز عروسی، به سرعت به یک کابوس تحقیرآمیز تبدیل شد.

این زن جوان که توسط رسانه های اندونزیایی تنها با نام SA شناخته می شود، اهل روستای جیکوتامو در هالماهرای جنوبی است و گفته می شود که با داماد نامزدی طولانی مدت داشت با این حال، در 29 اوت، در روز عروسی آنها، داماد فرار کرد و با تمام بی رحمی، او را رها کرد.

ظاهراً هر دو خانواده این را غیرقابل تصور می‌دانستند، زیرا تدارک عروسی و جهیزیه به‌صورت کامل انجام شده بود و آنها اماده برگزاری مراسم بودند اما نیامدن داماد به عروسی همه چیز را خراب کرد.

اگرچه خانواده عروس ظاهراً به دلیل ناپدید شدن داماد به شدت تحقیر شده بودند، ولی صرف حدود 25 میلیون روپیه (1700 دلار) برای تدارک عروسی ظاهرا دغدغه اصلی آنها بود. از دست دادن آن پول با لغو این رویداد غیرممکن بود و آنها هیچ توجهی به احساسات و حال روحی دخترشان نداشتند.

وقتی وضعیت به گونه ای پیش رفت که نارضایتی خانواده عروس از هزینه هایی که متقبل شده بودند، بالا گرفت؛ پدر داماد وارد عمل شد و به‌جای پسرش و به عنوان جایگزین داماد با دختر جوان ازدواج کرد.

بله، درست متوجه شدید که پس از ناپدید شدن یک داماد اندونزیایی در روز عروسی، پدرش مسئولیت را بر عهده گرفت و با عروس ازدواج کرد تا مراسم گران‌قیمت لغو نشود. واکنش‌ها به این عروسی غیرمعمول در شبکه‌های اجتماعی اندونزی متفاوت بوده و بسیاری این تصمیم را مسخره دانسته و برخی دیگر برای سرنوشت عروس جوان، ناراحت بودند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn