کد خبر : 66605
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

آنچه مانع پیشرفت است نزاع است+ فیلم

آنچه مانع پیشرفت است نزاع است+ فیلم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز نجشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و فعلی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وفاق مساوی با اختلاف نظر نداشتن نیست، اختلاف نظر مقدمه گفتگو و رشد است. حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز نجشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و فعلی علوم،

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز نجشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و فعلی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وفاق مساوی با اختلاف نظر نداشتن نیست، اختلاف نظر مقدمه گفتگو و رشد است.

حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز نجشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و فعلی علوم، تحقیقات و فناوری گفت : دولت آقای پزشکیان دولت وفاق است و وفاق مساوی با اختلاف نظر نداشتن نیست، اختلاف نظر مقدمه گفتگو و رشد است.

به لحاظ عملی کارهای خوبی صورت گرفته است و کارهای خوبی هم با همین مضیقه‌هایی که ما از لحاظ اقتصادی داریم صورت خواهد گرفت.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به مهمترین اولویت برای این وزارتخانه آموزش عالی، گفت: کارهای خیلی مهم و خوبی انجام شده است، چالش‌های آموزش عالی را دوستان خوب شناسایی کرده اند، مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز در این راه موفق بوده است، برای رفع این چالش‌ها اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn