کد خبر : 67511
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

چرا پیام حیدری نتوانست VAR را چک کند؟

چرا پیام حیدری نتوانست VAR را چک کند؟

به گزارش روزپلاس، دانیال مرادی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره شرایط استفاده از VAR در لیگ بیست‌وچهارم و مشکلاتی که آن در سه هفته ابتدایی داشته است، گفت: ما چیزی به‌عنوان امتحان و تست نداریم و برای برگزاری مسابقات رسمی، قطعاً مجوز فیفا نیاز بود و باید تأییدیه کسب می‌کردیم که این اتفاق افتاد.

چرا پیام حیدری نتوانست VAR را چک کند؟

به گزارش روزپلاس، دانیال مرادی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره شرایط استفاده از VAR در لیگ بیست‌وچهارم و مشکلاتی که آن در سه هفته ابتدایی داشته است، گفت: ما چیزی به‌عنوان امتحان و تست نداریم و برای برگزاری مسابقات رسمی، قطعاً مجوز فیفا نیاز بود و باید تأییدیه کسب می‌کردیم که این اتفاق افتاد. در ورزشگاه قزوین امروز دیدیم که در یکی دو صحنه که اتفاقات مهم رخ داد و داور برای چک صحنه موردنظر باید از مانتیور استفاده می‌کرد تصویر قطع شد و نتوانست صحنه را ببیند. در حالی که داوران اتاق VAR کارشان را انجام می‌دادند، اما ارسال تصویر به مشکل خورده بود.

وی ادامه داد: این یک تجربه نوین در کشور ماست و همه باید دست به دست هم بدهیم. باید به هم کمک کنیم و در این فرصتی که در تعطیلی لیگ خواهیم داشت قصد داریم تا قبل از شروع هفته چهارم مشکلات را برطرف کنیم تا از VAR به نحو احسن استفاده کنیم.

منبع

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn