کد خبر : 67612
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۱۶

خبر فوری/ ساعت کاری ادارات این استان کل هفته آینده کاهش یافت

خبر فوری/ ساعت کاری ادارات این استان کل هفته آینده کاهش یافت

به گزارش . ساناپرس،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: برابر ابلاغیه خرداد استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود. نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای

به گزارش ساناپرس،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: برابر ابلاغیه خرداد استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدنن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn