کد خبر : 67647
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۵

Honor Magic V3 در IFA 2024 معرفی خواهد شد

Honor Magic V3 در IFA 2024 معرفی خواهد شد

Magic V3 باریک تر از رقبا بازدید:۱۵ شرکت Honor قصد دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک مصرفی (IFA 2024) که از 6 تا 10 سپتامبر برگزار می‌شود، از گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود، Magic V3، رونمایی کند. شرکت Honor قصد دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک مصرفی (IFA 2024) که از 6 تا 10 سپتامبر

Magic V3 باریک تر از رقبا

بازدید:۱۵

شرکت Honor قصد دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک مصرفی (IFA 2024) که از 6 تا 10 سپتامبر برگزار می‌شود، از گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود، Magic V3، رونمایی کند.

شرکت Honor قصد دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک مصرفی (IFA 2024) که از 6 تا 10 سپتامبر برگزار می‌شود، از گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود، Magic V3، رونمایی کند. این شرکت پیش‌تر با انتشار یک تیزر تبلیغاتی کوتاه، به صورت رسمی حضور خود در این رویداد مهم را تأیید کرده است.

 Magic V3 که قرار است در کنار سایر محصولات جدید Honor مانند MagicPad 2 و MagicBook Art 14 به نمایش گذاشته شود، به تازگی قیمت پیشنهادی آن در بازار اروپا فاش شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در منطقه یورو با قیمت 1999 یورو و در بریتانیا با قیمت 1699 پوند به فروش خواهد رسید. با توجه به این قیمت، Magic V3 در بازار بریتانیا قیمتی کمتر از رقیب اصلی خود، گلکسی زد فولد 6 سامسونگ، خواهد داشت.

Honor در تبلیغات اخیر خود، بر باریک‌تر بودن گوشی تاشو Magic V3 نسبت به رقبا تأکید کرده است. در حالی که ضخامت گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در حالت بسته 12.1 میلی‌متر است، ضخامت Magic V3 تنها 9.3 میلی‌متر می‌باشد. با این حال، تفاوت وزن این دو گوشی هوشمند بسیار ناچیز است.

Honor Magic V3 دارای دو نمایشگر با نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز، پشتیبانی از فناوری‌های HDR و Dolby Vision و همچنین قابلیت استفاده از قلم استیلس را دارد. این ستگاه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین اولترا 40 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال 100 برابری و OIS خواهد بود. همچنین از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3، حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت بهره می‌برد.

 یک باتری 5150 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات در این گوشی قرار دارد. آنر این گوشی را با بدنه‌ای آلومینیومی با مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار ساخته است. طراحی باریک و سبک از ویژگی های برجسته ین دستگاه است. با توجه به مشخصات فنی و طراحی جذاب، انتظار می‌رود که Honor Magic V3 بتواند در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو رقابت تنگاتنگی با محصولات سایر برندها داشته باشد.

 

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn