کد خبر : 67675
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۲

پیش بینی اساسی از قیمت خودرو در آینده نزدیک

پیش بینی اساسی از قیمت خودرو در آینده نزدیک

به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود که در هفته آینده نیز انتظار ادامه‌دار بودن همین رکود سنگین در بازار خودرو وجود داشته باشد. مسیح فرزانه، کارشناس بازار خودرو اظهار کرد: با توجه به اینکه از یک سو کشور درگیر اقتصاد تورمی بوده و هیچ تحول خاصی با روی کار آمدن دولت چهاردهم، شکل

به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود که در هفته آینده نیز انتظار ادامه‌دار بودن همین رکود سنگین در بازار خودرو وجود داشته باشد.

پیش بینی اساسی از قیمت خودرو در آینده نزدیک


مسیح فرزانه، کارشناس بازار خودرو اظهار کرد: با توجه به اینکه از یک سو کشور درگیر اقتصاد تورمی بوده و هیچ تحول خاصی با روی کار آمدن دولت چهاردهم، شکل نگرفته است و همچنین بستر اقتصادی نیز در حالت رکود شدید و تورم کنترل شده قرار دارد، همه چیز منوط به گشایش‌های اقتصادی است. پس به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود که در هفته آینده نیز انتظار ادامه‌دار بودن همین رکود سنگین در بازار خودرو وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که در حال حاضر بخش قابل توجهی از خودروها در بازار با قیمت‌های غیرواقعی و پایین‌تر از آنچه که نرخ تورم خبر می‌دهد، معامله می‌شوند. چنین تصوری از سوی مصرف‌کننده در بازار شکل گرفته که شاید با صبر کردن بیشتر، افت قیمت‌ها نیز ادامه‌دار باشد. اما باید توجه داشت که در یک اقتصاد تورمی، هیچ کاهش قیمتی در درازمدت پایدار نخواهد بود و این موضوع به دلیل سیاست‌های انقباضی دولت شکل می‌گیرد که قیمت‌ها و نرخ تورم را به صورت مقطعی، سرکوب می‌کنند.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn