کد خبر : 67740
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا ،سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص دستگیری دلالان ارزی اظهار داشت : با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند. وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا ،سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص دستگیری دلالان ارزی اظهار داشت : با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی به سرکردگی خانمی به صورت غیر مجاز تحت پوشش شرکتی در خیابان توحید اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز به صورت کلان می‌کنند؛ لذا عوامل این پلیس مدیرعامل قانونی شرکت، کارمندان، حسابدار شرکت را دستگیر کرده که در بازجویی همگی اعتراف به خرید و فروش غیر مجاز ارز کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار 35.450 دلار آمریکا ، 865.000 دینار عراق ، 3.200 لیر ترکیه ، 3.850 یورو به ارزش تقریبی بیش از 2 میایارد تومان به همراه یک قبضه کلت کمری و 14 عدد فشنگ جنگی کشف که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn