کد خبر : 67742
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

ماجرای باورنکردنی سرقت های زن سیاه پوش

ماجرای باورنکردنی سرقت های زن سیاه پوش

حدود ساعت4:30 بامداد هفتم شهریور، پیرزنی وحشت زده از خواب پرید و با فریادهایش اهالی خانه را متوجه زن سیاه پوشی کرد که قصد داشت گوشواره های او را از لاله گوش بیرون بکشد. ترس توام با نگرانی، خواب را از چشمان اهالی منزل زدود وآن ها به یکباره به سوی زن سیاه پوش هجوم


حدود ساعت4:30 بامداد هفتم شهریور، پیرزنی وحشت زده از خواب پرید و با فریادهایش اهالی خانه را متوجه زن سیاه پوشی کرد که قصد داشت گوشواره های او را از لاله گوش بیرون بکشد. ترس توام با نگرانی، خواب را از چشمان اهالی منزل زدود وآن ها به یکباره به سوی زن سیاه پوش هجوم بردند و از فرارش جلوگیری کردند.

طولی نکشید که زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و بلافاصله نیروهای گشت انتظامی با دستور سحرگاهی سرهنگ روح ا… شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)عازم منزل مذکور شدند و در میان بهت و حیرت اهالی محل او را به مقر انتظامی انتقال دادند.

بررسی های مقدماتی پلیس در دایره تجسس کلانتری نشان داد: زن33ساله سیاه پوش که به تازگی از زندان آزاد شده است، قصد سرقت گوشواره های پیرزن را داشته که به خواب عمیقی فرو رفته بود.

بیشتر بدانید: مرگ مشکوک زن جوان قبل از جراحی لاغری

در بازرسی از این زن جوان یک قبضه کارد و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد و ادامه تحقیقات مشخص کرد او در سحرگاه از روی دیوار وارد منزل مسکونی شده و پاورچین به سوی رختخواب مادربزرگ رفته بود تا گوشواره هایش را سرقت کند.

بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی این زن سیاه پوش در دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع مشهد همچنان ادامه دارد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn