کد خبر : 67747
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

دکوراسیون لاکچری؛ میخوای خونه لوکس داشته باشی نمیدونی چجوری؟/ میگم بهت بانوی با سلیقه

دکوراسیون لاکچری؛ میخوای خونه لوکس داشته باشی نمیدونی چجوری؟/ میگم بهت بانوی با سلیقه

شایانیوز- اینکه شما تصمیم بگیرید فضای منزلتون چه کوچیک و چه بزرگ به چه سبکی دکور و دیزاین بشه بستگیه کامل داره به سلیقه و میزان بودجه ای که دارید. تا به حال به “دکوراسیون” خیلی از منازل سر زده ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ چیدمانی لاکچری در تهران تا بینیم در واقع استفاده

شایانیوز- اینکه شما تصمیم بگیرید فضای منزلتون چه کوچیک و چه بزرگ به چه سبکی دکور و دیزاین بشه بستگیه کامل داره به سلیقه و میزان بودجه ای که دارید. تا به حال به “دکوراسیون” خیلی از منازل سر زده ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ چیدمانی لاکچری در تهران تا بینیم در واقع استفاده از چه متریال و رنگ هایی میتونه فضا رو لاکچری نشون بده.

دکوراسیون لوکس یکی از انواع دکوراسیون هستش محسوب میشه که میتونه توجه هر فردی رو به خودش جلب کنه. خیل از خانواده های ایرانی هستند که هنوز هم شیفته داشتن منزلی لوکس و پر زرق و برق هستند تا به چشم بیاد و در واقع خیلی مینیمال پسندی اروپایی ها رو دوست ندارند. زیبایی بیشتر و شکوه دکوراسیون خونه تو شهرهای بزرگ بیشتر دیده میشه که خب در این مطلب هم میخوایم بریم سراغ یکی از دست خونه ها و با اونچه که به عنوان دکوراسیون تدارک دیده اند آشنا بشیم.

دکوراسیون خانه لاکچری

دکوراسیون خونه بزرگ و لاکچری

وقتی یه خونواده ای تصمیم میگیره دکوراسیون خونش رو به شکل لوکس و لاکچری طراحی کنه شاید تو نگاه اول اینکه چقدر قراره هزینه بشه بیاد به ذهن، در حالی که این تفکر چندان درست نیست و اگر شما به میزان متوسطی بودجه داشته باشید و متراژ فضاتون هم بزرگ باشه، باید از یه طراحی اصولی و هماهنگ استفاده کنید و قرار نیست فقط یه عالمه پول خرج کنید. تو قسمت های لاکچری شهر های بزرگ خونه های لاکچری وجود داره اما دیگه این روزا تو شهر های کوچیک هم دکوراسیون و دیزاین های لاکچری طرفدار پیدا کرده اند و گرچه کمتر، اما مورد استفاده قرار میگیرند.

کلمه لاکچری اصولا به هر چیزی گفته میشه که به شما حس منحصر به فرد بودن و لذت دست بده. در نتیجه فضایی که حس زیبایی رو لذت رو بتونه القا کنه، اون فضا هم لوکس و لاکچری هستش.

دکوراسیون خانه لاکچری

دکوراسیون لاکچری میتونه تو چه سبکی باشه؟

هر زمان اسم از دکوراسیون لاکچری میاد افراد خونه هایی با دیزاین سلطنتی و خیلی پر دیتیل تصور میکنند که کلاسیک نیز هستند، در حالی که نباید فراموش کنید دکوراسیون هایی به سبک سبک مدرن، صنعتی، نئوکلاسیک و کلاسیک هم میتونن دکوراسیونی لاکچری داشته باشند. در اینجا تنها باید به جزئیات دقت کرده و اکسسوری هایی که متناسب سبک دکورتون هستش رو انتخاب کنید تا تعادل برقرار بشه.

دکوراسیون خانه لاکچری

آیتم های لازم واسه یه خونه لاکچری؛ مثلا دیوار ها

برای داشتن یک فضای لاکچری باید به آیتم های مختلفی توجه داشت. مواردی مثل سقف و دیوارها، مبلمان، رنگ، مواد و مصالح، کابینت و شیرآلات آشپزخانه. چرا که هر کدوم از اینها میتونن تاثیری فراوون در زرق و برق دار شدن خونه داشته باشند. 

بدنه خود خونه بخش بولدی در این روستا هستش چرا که خیلی از افراد تنها به وسایل توجه دارند در حالی که نقش و نگار دیوار ها، و یا کف و سقف نیز بسیار امیت است و میتونه درصد بالایی از لاکچری شدن منزل رو هندل کنه. به طور مثال برای دیوار میتونید از پانل­ های روکش سنگ استفاده کنید و یا اینکه از کاغذدیواری ­های با کیفیت و طرح و نقش هماهنگ با دکوراسیون بهره ببرید و شاید هم پانل­ های چرمی در دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت تختخواب و یا قسمت ­هایی از پذیرایی بزنید که این مورد تاثیر بسزایی در لاکچری شدن منزل شما داره. استفاده از تابلو های مناسب و دکوراتیو نیز به زیباسازی یک منزل لاکچری کمک فراوونی دارند.

دکوراسیون خانه لاکچری

مبلمان در منزل لوکس و لاکچری

اگر به دکوراسیون منازل لاکچری در تهران توجه کرده باشید متوجه شده اید که یکی از مهمترین عناصر مبلمان هستش. در واقع مصالح مورد استفاده در فضا در کنار وسایلی که چیده میشه هر دو با هم تکمیل کننده دکور هستند. اما چه سبک مبل هایی میتونن واسه این فضا خوب باشن؟ مبل هایی مثل مبلمان استیل یا سلطنتی، مبلمان چرمی، مبل چست، شزلن، میز نهارخوری تمام چوب، کاناپه با پارچه، مخمل، مبلمان با سبک کلاسیک و نئوکلاسیک برای داشتن یک منزل لاکچری بسیار ایده آل هستند. از طرفی هم توجه به فرم و اندازه در انتخاب مبلمان خیلی مهمه که خب متناسب یا متراژ فضایی که دارید باید مورد استفاده قرار بگیره.

دکوراسیون خانه لاکچری

دکوراسیون لاکچری چه رنگایی داره؟

اما بعد از اینکه با کمبلمان و دیوار و ابعاد و اندازه آشناییت پیدا کردیم حالا نوبت به رنگی هستش که باید بدونیم در فضا از چه رنگ های استفاده بشه بهتره. رنگ ها میتونن تو مینیمال نشون دادن و یا کلاسیک و لاکچری نشون دادن فضا بسیار پرکاربرد باشند که خب در اینجا ما به شما رنگ هایی مثل رنگ عاجی، ترکیب طلایی و سفید، طوسی و بنفش، مشکی و طلایی، سفید و خاکستر، زرشکی و طلایی رو پیشنهاد میدیم.

دکوراسیون خانه لاکچری

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn