کد خبر : 67761
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

علت درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرا + بیوگرافی

علت درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرا + بیوگرافی

شایانیوز- محمد علی بهمنی شاعر و ترانه سرای برجسته کشور عزیزمان  در پی بروز عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، این‌ شاعر که طی چند سال گذشته با بیماری و کسالت دست به گریبان بوده، شنبه شب ۲۰ خرداد دچار سکته مغزی و در بیمارستان بستری شد. عباس سجادی شاعر و سخنگوی ستاد در پیگیری حال محمد

شایانیوز- محمد علی بهمنی شاعر و ترانه سرای برجسته کشور عزیزمان  در پی بروز عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، این‌ شاعر که طی چند سال گذشته با بیماری و کسالت دست به گریبان بوده، شنبه شب ۲۰ خرداد دچار سکته مغزی و در بیمارستان بستری شد.

عباس سجادی شاعر و سخنگوی ستاد در پیگیری حال محمد علی بهمنی دقایقی پیش خبر درگذشت این هنرمند عزیز را داد و اضافه کرد وی پس از دو بار احیای قلبی با تلاش بیشمار پزشکان  که سعی در پایداری وضعیت وی داشتند اما موفق نشدند و این شاعر گرانقدر ۲۳ شامگاه دیروز جمعه نهم شهریور دار فانی را وداع گفت.

ترانه هایی همچون (خرچنگ های مردابی) با صدای حبیب، (رودخانه ها) با صدای رامش و (چه آتش ها) با صدای همایون شجریان از آثار زیبا و ماندگار این شاعر عزیز در موسیقی ایران هستند.

آیین بدرقه محمد علی بهمنی از ساعت 9 صبح روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه از مقابل تالار وحدت انجام خواهد شد و با توجه به درخواست مکرر انجمن های فرهنگی هنری هرمزگان و مدیران مسئولان عال مرتبه استان و موافقت خانواده وی پیکر این شاعر و ترانه ساز تاثیرگزار که چند دهه در بندر عباس ساکن بوده و اتفاقات مهم ادبی و هنری را در آنجا رقم زده در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر در آرامگاهی اختصاصی به خاک سپرده خواهد شد.

download

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn